شش تا 30 درصد از مشترکان مخابرات هزینه کارکرد خود را پرداخت نمی کنند

داوود زارعیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اینکه در شرایط فعلی میزان واگذاری خطوط تلفن ثابت و همراه مخابرات کاهش یافته است، اظهار داشت: شرکت مخابرات به عنوان شرکت خدماتی تمامی هزینه های خود را از محل  درآمد کارکرد خطوط تامین می کند.
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات تلاش می کند ارتباط دوسویه با مشترکان خود داشته باشد، افزود: این شرکت تا پیش از واگذاری به بخش خصوصی تنها پاسخگوی دولت بود اما در شرایط فعلی هم باید پاسخگوی دولت و هم پاسخگوی سهامداران خود باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت:مخابرات براساس آیین نامه ای که در هنگام خرید خط تلفن به امضای مشترک می رسد، عمل می کند و در صورتیکه خط تلفن مشترک به هر دلیلی قطع شود در هنگام خریداری به اطلاع و امضای مشترک رسیده است.
زارعیان گفت: البته باید به منظور رعایت حق و حقوق مشترک پیش از قطع خط تلفن مشترک صاحب سند به جای خط بدهکار ، به نوعی اطلاع رسانی انجام  شود که این موضوع در دستور کار مخابرات قرار می گیرد. 
به گزارش موبنا به تازگی شرکت مخابرات ایران در ازای بدهی هریک از خطوط تلفن ثابت و همراه ، دیگر خطوط ارتباطی آنها را قطع می‌کند. این درحالیست که دیوان عدالت اداری با اجرای این حکم مخالفت کرده است.
117/128/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا