سازمان نیافتگی در پیوند با فناوری اطلاعات چالش اصلی توسعه سازمانها

به گزارش سازمان خبری موبنا بنابر این گزارش چالش های اصلی توسعه سیستم ها در ارتباط با اخلاق حرفه ای، کار گروهی و سازمان یافتگی سیستماتیک و پیوند آن با فناوری اطلاعات و تولید دانش است که از اصول اساسی و محور توسعه مدل تعالی السیتکس به شمار می رود.
روابط عمومی السیتکس اعلام کرد: همزمان با پایان سال میلادی و مشخص شدن نتیجه تلاشهای صورت گرفته و بر اساس ارزیابی ماتریس سیر تعالی و اعلام نظرات هیات داوران و مشاوران مرکز کیفیت های برتر، 22 نامزد موفق به دریافت السیتکس دوره پنجم و 10 نامزد موفق به دریافت السیتکس دوره چهارم شده اند.
جشنواره السیتکس در کنار پروسه های تحقیقاتی زمانبر یکی از راهکارهای تشویقی السیتکس نه فقط بعنوان یک جشنواره صرف بلکه بعنوان آخرین مدل تعالی از میان نادر مدل های مدرن تعالی در سطح جهان در پیمایش سیر تعالی بلند مدت است .
همانطور که استقرار مدل از سوی سازمانها زمانبر است، مطالعه، پژوهش، برقراری تعاملات گسترده، تدوین مستندات و ارزیابی از سوی مجموعه السیتکس و مشاوران، زمانبر بوده و این همه بر اساس هزینه خدمات ارائه شده و بشکل مستقل، مردمی و افتخاری و با همکاری مدیران موفق سازمانها، شرکت ها و کارشناسان خبره صورت می گیرد.
براساس اطلاعات واصله ارزیابی 2008 و 2007 ماتریس با وجود تحمیل هزینه و زمان بیشتر بشکل آزمایشی براساس نسخه پیشرفته سیرتعالی ™b52 انجام گرفته است و به همین دلیل همانطور که انتظار می رود در 2007 کمیت برندگان کاهش یافته و سپس  در داوطلبان 2008 که طبق فاکتورهای سند راهبردی تطابق بیشتری یافته بوده اند، خیز کمی و کیفی مشاهده شده است .
بطوریکه حتی برخی از سیستمهایی که در 2008 خود را مطابق با سیرتعالی™ b52 بروز نموده اند و به موفقیت دست یافته اند در 2007 مقبول واقع نشده بودند!
بنا بر این گزارش تحقیقات فوق برای تست ضریب آمادگی سیستم ها قبل و بعد از اطلاع و اعمال هر چند محدود نسخه جدید b52 سند راهبردی و همینطور میزان موفقیت سکوی پرتاب سیر تعالی™ جدید در یاری رسانی به بهبودی و سرآمدی آنها انجام گرفته است .
بر این اساس، برترینهای سال جشنواره بزرگ وب و سرآمدی السیتکس ظرف روزهای آینده معرفی می شوند.
128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا