جدیدترین چاپگر لیزری سامسونگ در بازار ایران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، در راستای سیاست توسعه بازار چاپگرهای لیزری اقدام به عرضه این چاپگر سه کاره لیزری ( با امکان پرینت ، کپی و اسکن ) با طراحی مدرن و امکانات جدید کرده است.
این دستگاه دارای سرعت چاپی معادل 22 برگ در دقیقه است که نسبت به سایر دستگاههای موجود حداقل چهار الی شش برگ در دقیقه سریعتر است.
یکی از  ویژگی‌های مهم این چاپگر، تعبیه کلیدی بنام print screen  است که با لمس آن می‌توان هر آنچه را روی صفحه نمایش دیده می‌شود، چاپ کرد.
توسط این کالا حجم بالایی از  اطلاعات را می توان هم‌زمان در یک صفحه چاپ کرد. با کنار هم گذاشتن  چند صفحه وب، عکس و اسناد دیگر در پنجره‌های جداگانه  صفحه نمایش می توان، تمام آنرا با  لمس دکمه Print Screen چاپ کرد. این راه بسیار سریعتر، آسان‌تر و به مقرون به صرفه‌تر از این است که این صفحات را جداگانه چاپ کنید.
کلید کنترل وضعیت این دستگاه که با محدوده آبی رنگ، امکان دسترسی به تمامی قابلیت های دستگاه را مهیا می سازد، از ویژگیهای منحصر به فرد scx4600 است.
کار با این منو بسیار ساده است و می‌تواند به سرعت و عملکرد شما کمک شایانی کند. این جهت‌یاب با ظاهری ساده و قابل فهم امکان دسترسی به تمام کارکردها و کنترل‌های چاپگر را می‌دهد. منوهای حسی و دکمه‌های اضافه شده، زمان آموزش و عیب‌یابی را کاهش می‌دهند.
کاربری آسان این رابط گرافیکی عملکردهای چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را سریع و ساده کرده و صفحه کنترل چاپگر وضعیت کار ، میزان تونر ، وجود یا عدم وجود کاغذ را نشان می دهد.
SCX4600 دارای مخزن کاغذ 250 برگی است که با بهره مندی از طراحی مدرن در بخش پایینی دستگاه تعبیه شده و از ورود هر گونه گرد و غبار روی کاغذها جلوگیری می نماید.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا