امکان خرید کارت شارژ اپراتورهای کشور با خدمات موبایل بانکینگ

محمود افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با اشاره به آماده‌ بهره برداری بودن سرویس موبایل بانکینگ پست بانک اظهار داشت: این سرویس همانند سرویس‌های موبایل بانکینگ سایر بانک‌های است و البته مزایایی نسبت به سرویس‌های دیگر بانکها دارد.
مدیرعامل پست بانک افزود: امکان خرید کارت شارژ یکی از سرویس های موبایل بانکینگ پست بانک است که با استفاده از این سرویس‌ می‌توان کارت شارژ اپراتورهای ایرانسل و همراه اول را با موبایل خریداری کرد.
وی انتقال وجه را از دیگر قابلیت‌های این سرویس برشمرد و خاطرنشان کرد: سرویس موبایل بانکینگ پست بانک امکان انتقال وجه از کارت به کارت را نیز فراهم می‌کند.
افضلی در خصوص اینکه آیا این سرویس تنها قابل استفاده دارندگان سیم کارت های اپراتورهای اول و دوم است و یا امکان استفاده از این سرویس برای اپراتورهای محلی نیز وجود دارد، گفت: در حال حاظر علاوه بر اپراتورهای اول و دوم در حال مذاکره با اپراتورهای محلی نیز هستیم.
وی ادامه داد: علاوه بر اینکه این امکان از لحاظ فنی در سیستم فراهم است، زمانی که سرویسی راه اندازی می‌شود بانک‌ها علاقه‌مند هستند خدمات خود را هر چه بیشتر گسترش دهند و در همین راستا پست بانک نیز علاقه‌مند به مذاکره با تمام اپراتورهای کشور است.
مدیر عامل پست بانک خاطرنشان کرد: در حال حاضر اپراتورها در حال ارائه سرویس‌های ارزش افزوده بسیاری هستند که در حال مذاکره با اپراتورها برای ارائه خدمات متنوع ارزش افزوده آنها از طریق سرویس موبایل بانکینگ پست بانک هستیم و تاکنون تفاهم‌هایی نیز در جهت انجام کارهای مشترک در این زمینه صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا