مناقصه واگذاری 600 هزار پورت پرسرعت اینترنت برگزار می‌شود

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران محمد روح‌الهی اظهار کرد: از اوایل بهمن‌ماه، مرکز به مرکز اعلام می‌کنیم که اگر تقاضایی برای پورت‌های پرسرعت وجود دارد متقاضیان مراجعه کنند تا واگذار شود.
وی درباره اینکه آیا مناقصه خریداری و نصب تجهیزات 600هزار پورت پرسرعت شرکت مخابرات استان تهران، به این تعداد پورت‌هایی که قرار است در بهمن‌ماه واگذار شود ارتباطی دارد، گفت: راه‌اندازی 600 هزار پورت پروژه‌ای است که علاوه بر 100 هزار پورت فعلی در حال انجام است.
روح‌الهی ادامه داد: مناقصه پروژه 600 هزار پورت در حال برگزاری است و چنانچه این مناقصه برنده داشته باشد، قرارداد آن منعقد و بر اساس زمان‌بندی اجرای پروژه مشخص می‌گردد.
وی درباره اینکه تعداد 100 هزار پورت جوابگوی چه مقدار نیاز بازار است، گفت: تصور می‌کنیم این تعداد پورت براحتی در بازار جذب شود و همچنین ظرف چند ماه آینده با به نتیجه رسیدن پروژه 600 هزار پورت بتوانیم اگر نیازی هست برطرف کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران همچنین در مورد این که آیا در بهمن‌ماه سال جاری، واگذاری پورت پرسرعت از سوی مخابرات از طریق فراخوان عمومی اعلام می‌شود نیز تصریح کرد: به تدریج که کارها آماده شود، منطقه به منطقه در استان تهران اعلام می‌شود تا کسانی که متقاضی هستند برای خرید مراجعه کنند.
117/15

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا