دلیل استعفای مطهری از ریاست کمیته تحقیق و تفحص از مخابرات

علی مطهری – نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی – در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه به عنوان یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از مخابرات به فعالیت خود ادامه می دهم ، اظهار داشت: تنها به دلیل فشار کاری از ریاست این کمیته استعفا داده ام.
وی گفت: تا قبول شرایط استفعای اینجانب ، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که تاکنون نایب رییس کمیته تحقیق و تفحص از مخابرات بود ، ریاست این کمیته را عهده دار می شود.
به گزارش موبنا طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران دی ماه سال گذشته به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید و قرار شد کمیته ای برای اجرایی شدن این طرح در مجلس تشکیل شود تا ظرف شش ماه نتایج آن را اعلام کنند.
هزینه وجوه خارج از شمول در اختیار مدیران، نحوه عملکرد مرکز تحقیقات مخابرات ایران، بررسی نحوه قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه و همچنین نحوه اجرای مناقصات و مزایده‌های چهار سال گذشته این شرکت و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران پروژه‌‌ها از جمله موارد مطرح شده در کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران است.
ابهامات درباره افزایش قیمت پیامک تلفن همراه بدون مصوبه و سایر طرح‌های مخابراتی طبق قانون برنامه چهارم ، تاخیر در اجرای پروژه ظرفیت سازی شش میلیون خط تلفن همراه ، شفاف‌سازی صورت‌های مالی و تعیین دقیق بازدهی سهام و چگونگی انتقال دارایی‌های شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات از دیگر مواردی است که در این طرح به آن اشاره شده است.
128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا