واردات قانونی سونی اریکسون کاهش یافت

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدتی است نمایش گوشی های گارانتی دار سونی اریکسون  نسبت به یک ماه گذشته به طور چشمگیری در بازار تلفن همراه کاهش یافته است.
بیشتر گوشی های سونی اریکسون در بازار تلفن همراه کشور به صورت غیرقانونی توسط قاچاقچیان و با گارانتی متفرقه عرضه می شود.
سونی اریکسون دارای سه نمایندگی پارس کامتل، سیتادل تلکام و پارس نیکاتل است که با توجه به جو حاکم بر بازار تلفن  همراه فعالیت خود را کاهش داده اند.
مدیرعامل شرکت سیتادل تلکام با تایید بر این خبر گفت: فعالیت این شرکت در زمینه واردات گوشی های سونی اریکسون  به حداقل رسیده است.
” سعید اسکندری” اظهار داشت: این شرکت به دلیل تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه و بی توجهی مسوولان دولتی در برابر واردات غیرقانونی این کالای ارتباطی دیگر نمی تواند همانند سابق به فعالیت خود ادامه دهد.
وی افزود: فضایی برای فروش گوشی های گارانتی دار در فروشگاه های تلفن همراه وجود ندارد. به دلیل اختلاف قیمت گوشی های گارانتی دار و بدون گارانتی، مردم تمایلی به خرید گوشی های گارانتی دار ندارند.
اسکندری افزود: این شرکت با توجه به شرایط بازار و بالا بودن تعرفه واردات این کالای ارتباطی نمی تواند به طور چشمگیری به واردات گوشی های سونی اریکسون بپردازد. چرا که از ابتدای امسال دچار ضرر و زیان های هنگفتی شده است.
به گفته مدیرفروش شرکت پارس نیکاتل تا زمانی که تعرفه واردات گوشی به طور منطقی کاهش نیابد، حضور فعالان قانونی بیش از گذشته کمرنگ تر خواهد شد.
نیما عاصی تصریح کرد: به دلیل بی نظمی بازار گوشی همراه روز به روز بر سهم فروش واردکنندگان غیرقانونی افزوده می شود. با کاهش 15 درصدی تعرفه ، تمامی شرکت های قانونی می توانند با افزایش عرضه گوشی های با گارانتی اصلی در بازار، رضایت خاطر مصرف کنندگان را فراهم کنند.
129/15

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا