مشترکان همراه اول تنها در مهلت تعیین شده بدهی خود را پرداخت کنند

محمد مهدی عطوفی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا به تشریح زمان بندی عملیات صورتحساب گیری قبوض مشترکان سیمکارت های دائمی همراه اول پرداخت و گفت : صورتحساب گیری همراه اول از پنجم هر ماه فرد آغاز شده و اوایل ماه زوج قبوض به دست مشترکان می رسد . به مشترکان توصیه می شود قبوض خود را در زمان مرزی که عملیات صورتحساب گیری در حال انجام است پرداخت نکنند.
وی با بیان اینکه اول هر ماه فرد، صورتحساب گیری مشترکان همراه اول آغاز می شود و در روز پنجم هر ماه فرد ، صورتحساب بانک ها بسته می شود، ادامه داد: یعنی اگر مشترک قبض خود را ششم ماه فرد ، پرداخت کند سیستم صورتحساب گیری متوجه نمی شود و این بدهی در قبوض دوره بعد هم لحاظ می شود.
عطوفی با تاکید بر اینکه روز پنجم هر ماه فرد ، دریافت صورتحساب از بانک ها بسته شده و محاسبات عملیات صورتحساب گیری آغاز می شود، گفت: تا روز دهم هر ماه فرد، محاسبات انجام شده و قبض برای چاپ به چاپخانه ارسال می شود.این عملیات بین پنج تا هفت روز بسته به تعداد مشترکان در هر شهر ، طول می کشد . پس از این مرحله عملیات تحویل دهی قبوض به شرکت پست آغاز و تا بیست و هفتمین روز ماه فرد ادامه می یاید. در این زمان توزیع قبوض توسط شرکت پست شروع می شود.
وی با بیان اینکه معمولا مهلت پرداخت قبوض به مشترکان دهم هر ماه زوج است ، یادآورشد: اگر مشترک در پرداخت صورتحساب تاخیر داشته باشد و در زمان های مرزی قبض خود را پرداخت کند سیستم در این زمان ، پرداخت مشترک را اعلام نکرده و به همین دلیل امکان تغییر تا دوره بعد در قبض مشترک وجود نخواهد داشت.
همراه اول 5/16 میلیون مشترک سیمکارت دائمی دارد.
128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا