گزارش نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد مخابرات به مجلس ارائه می شود

علی مطهری – عضو کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران – در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با بیان اینکه این کمیته در حال انجام مسوولیت های محوله است ، اظهار داشت: پیش بینی می شود گزارش نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران تا دو ماه دیگر به هیات رییسه مجلس ارائه شود.
وی با بیان اینکه زمان اجرای طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران نیاز به تمدید مجدد ندارد ، در مورد استعفای خود از ریاست این کمیته ، گفت : به عنوان یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران در کنار سایر اعضا به فعالیت خود ادامه می دهم .اما ریاست این کمیته را نادر قاضی پور – نماینده ارومیه – که تاکنون نایب رییس کمیته بود ، عهده دار شده است.
مطهری گفت: با استعفای اینجانب موافقت شده ، اما این موضوع باید در جلسه آینده کمیته ، صورتجلسه شود.
به گزارش موبنا ، طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران دی ماه سال گذشته به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید و قرار شد کمیته ای برای اجرایی شدن این طرح در مجلس تشکیل شود تا ظرف شش ماه نتایج آن را اعلام کنند. این مهلت برای شش ماه نیز تمدید شد.
هزینه وجوه خارج از شمول در اختیار مدیران، نحوه عملکرد مرکز تحقیقات مخابرات ایران، بررسی نحوه قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه و همچنین نحوه اجرای مناقصات و مزایده‌های چهار سال گذشته این شرکت و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران پروژه‌‌ها از جمله موارد مطرح شده در کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران است.
ابهامات درباره افزایش قیمت پیامک تلفن همراه بدون مصوبه و سایر طرح‌های مخابراتی طبق قانون برنامه چهارم ، تاخیر در اجرای پروژه ظرفیت سازی شش میلیون خط تلفن همراه ، شفاف‌سازی صورت‌های مالی و تعیین دقیق بازدهی سهام و چگونگی انتقال دارایی‌های شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات از دیگر مواردی است که در این طرح به آن اشاره شده است.
128/15

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا