بهره برداری همراه اول از نویگیتور با نیروی داخلی

 حسن رضوی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: ITاز دو بخش  نرم افزار و سخت افزار تشکیل می شود. نیروی داخلی در زمینه طراحی نرم افزار با مشکل مواجه نیستند.
وی  با بیان اینکه اولویت  همراه اول استفاده از نیروهای داخلی  نظیر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی  فعال درکشور است، اظهار داشت: سرویس  نویگیتوربا نیروی داخلی هماهنگ شده  وآزمایش  های مرتبط با آن انجام شده است.
وی درباره برگزاری منافصه  توسط همراه اول برای بهره برداری از سرویس نوگیتور گفت: در صورتیکه  همراه اول مناقصه برگزار کند، امکان  استفاده از نیروهای داخلی کم می شود، به دلیل اینکه برگزاری مناقصه نوع قرارداد را مشخص می کند. اگر از نیروی داخلی برای ارائه سرویس نویگیتور استفاده شود، نیازی به  برگزاری مناقصه نیست و باید مجوز های مرتبط دراین زمینه  اخذ شود.
به گزارش موبنا نویگیتورمجموعه خدمات کاربردی بر پایه تحلیل موقعیت مکانی مشترک است که تعیین موقعیت مشترک از طریق سیگنال های ارسالی، دریافتی و تبادل اطلاعات میان مشترک و شرکت ارتباطات سیار انجام می پذیرد. موقعیت یابی مکانی مشترک تلفن همراه در شعاع کمتر از نیم متر خطا، از جمله ویژگی های این سرویس است ودر صورت تقاضای مشترک روی سیم کارت وی کاربردی خواهد شد.
راه اندازی  سرویس نوگیتور نیازمند نصب تجهیزات اضافه روی شبکه ارتباطات سیار است.
117/
  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا