نخستین گردهمایی مردان مخابرات ایران پس از خصوصی‌سازی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مهدی روحانی‌نژاد – دبیر دومین همایش مخابرات ایران – با بیان این مطلب افزود: پس از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی مخابرات ایران در آذرماه سال گذشته، موسوم به 2008 ITC ، فضای مخابرات کشور شاهد تحولات بزرگی بوده است که خصوصی‌سازی مخابرات و نیز ورود بازیگران جدید به عرصه سرویس دهی از مهمترین این تحولات است.
مدیر گروه علمی تحلیلی طیف و دبیر همایش 2010 ITC در مورد جزییات برگزاری این همایش افزود: این همایش در روزهای 4 و 5 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و طی روز اول آن، علاوه بر سخنرانی صاحبنظران داخلی و خارجی و نیز مدیران اپراتورهای مخابراتی، دو نشست با موضوعات مخابرات، از آزادسازی تا خصوصی‌سازی و چشم‌اندازی بازار ارتباطات ایران، همکاری و هم‌افزایی برای توسعه خدمات باند وسیع و خدمات ارتباطی برگزار می‌شود.
به گفته وی، در روز نخست این همایش، دکتر مومن‌بالله، معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت زیرساخت، به‌عنوان سخنران افتتاحیه، مهندس خسروی، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات، آلن هورن، رئیس سازمان رگولاتوری بحرین، معاون وزیر علوم برزیل در حوزه ITC و همچنین، مهندس پوررنجبر، مدیر عامل کنسرسیوم شرکت توسعه اعتماد مبین به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
همچنین در میزگرد نخست، معاون سازمان تنظیم مقررات، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، رئیس کمیته مخابرات مجلس، مدیر عامل شرکت مخابرات استان قزوین حضور خواهند داشت.
روحانی‌نژاد درباره روز دوم همایش افزود: روز دوم همایش رنگ و بوی فن‌آوری اطلاعات دارد که با توجه به دغدغه‌های وزیر جدید مخابرات و نیازهای اپراتورها و کاربران خدمات ارتباطی کشور، در همایش امسال فصلی مجزا و در خور بدان اختصاص یافته و عنوان کاربردهای فن‌آوری اطلاعات و پایداری درآمد اپراتورهای مخابراتی برای تاکید به اهمیت کاردبری کردن خدمات فن‌آوری اطلاعات با همکاری و مشارکت اپراتورهای مخابراتی کشور برای نشست روز دوم انتخاب شده است.
وی در پایان افزود: در روز دوم همایش، ضمن سخنرانی مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات، نشستی برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که دومین همایش بین‌المللی مخابرات ایران، روزهای 4 و5 بهمن‌ماه در محل سالن موسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی (واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی) برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت WWW.TEYF.IR مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا