طرفداران گوشی های لمسی افزایش یافت

مدیرفروش شرکت “پرشین تلکام” عرضه کننده گوشی های “اچ تی سی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که استقبال مشتریان به خصوص جوانان و نوجوانان از گوشی ها با صفحه نمایش لمسی و سیستم عامل ویندوز افزایش چشمگیر یافته است.
“بابک عزیززادگان” افزود: با وجود فناوری های نوین گوشی های تلفن همراه هوشمند میزان فروش این گوشی ها نسبت به سال های گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط بازار تلفن همراه که با تاثیر از کاهش قدرت خرید مردم و کاهش تقاضا روزهای بی رونقی را سپری می کند، قابلیت گوشی های هوشمند و تنوع سرویس های این نوع گوشی ها باعث افزایش فروش این گوشی ها در بازار شده است.
مدیرفروش شرکت “پرشین تلکام” تصریح کرد: به دلیل افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند و پاکت پی سی، بازار این گوشی ها روزهای گرم و پررونقی را سپری می کند.
در همین حال یکی دیگر از نمایندگان قانونی در این باره معتقد است که تقاضا برای انواع گوشی هایی که از سیستم عامل ویندوز موبایل برخوردار هستند در بازار تلفن همراه افزایش یافته است.
“محبوبه نیلوفری” مدیرفروش شرکت “پارس کامتل” افزود: گوشی هایی توزیع شده در بازار که از سیستم عامل ویندوز موبایل و صفحه نمایش صفحه لمسی برخودرار هستند بیش تر از گذشته مورد تقاضای مشتریان قرار گرفته است.
وی افزود: با وجودی که گوشی های صفحه لمسی نسبت به سایر گوشی ها از قیمت بالایی برخوردارند، اما گروه زیادی از کاربران به استفاده از این گوشی ها گرایش پیدا کرده اند.
وی اظهار داشت: بیشترین تقاضا از سوی اقشار جوان جامعه برای تهیه گوشی های ویندوز موبایل صورت می گیرد.
به گزارش خبرنگار موبنا، هم اکنون عرضه گوشی های صفحه نمایش لمسی توسط دو برند نوکیا و سامسونگ در بازار تلفن همراه افزایش یافته است که این امر نشانگر میزان استقبال کاربران ایرانی از این نوع گوشی ها به شمار می آید.
گوشی های اچ تی سی عرضه شده در بازار با صفحه نمایش لمسی و سیستم عامل ویندوز موبایل که به نوعی گوشی های هوشمند به شمار می آیند.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا