معرفی گوشی 6303 نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که با ظاهر ساده در ابعاد 8/108 در 2/46 در 7/11 میلیمتر در دو رنگ مشکی مات و استیل تولید شده، دارای دوربین 2/3 مگاپیکسل با فوکوس خودکار در سه حالت روشن، خاموش، و خودکار است. حافظه داخلی این گوشی 17 مگابایتی است که با مموری کارت microSD تا چهار گیگابایت ارتقا می یابد. درگاه بلوتوث، صفحه نمایش 2.2 اینچ با دقت بالا، مرورگرهای وب و باتری یون لیتیوم استاندارد که حداکثر450 ساعت گوشی را روشن نگه می دارد، دیگر ویژگی های این گوشی است.
این گوشی، دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.2 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز به  فلاش LED دوگانه در حالت های روشن، خاموش، خودکار و زوم دیجیتال هشت برابر است که در حالت های مختلف فیلم وعکس می گیرد.
این مدل نوکیا امکان نمایش شماره، پیام کوتاه و تماس، شماره گیری مجدد خودکار،  پشتیبانی شماره گیری ثابت،  قابلیت استفاده از هندزفری،  پاسخ خودکار با هدست و کارکیت، زمان سنج تماس، ثبت تماس های بی پاسخ ، دریافت شده، انجام شده و شماره گیری سریع را داراست.
این مدل نوکیا همچنین مجهز به رادیو FM، 87.5 تا 108 مگاهرتز با پشتیبانی RDS، پروتکل هایIMAP, POP, SMTP و ضمیمه های ایمیل تا 600 کیلو بایت است.
دوربین معمولی 3.2 مگاپیکسل و  صفحه نمایش کوچک این مدل از نقاط ضعف این مدل گوشی نوکیا به شمار می آید.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا