پرونده تالیا به کمیسیون حل اختلاف رگولاتوری رسید

بعد از سه سال تاخیر بالاخره پرونده شرکت تالیا به کمیسیون حل اخلاف سازمان تنظیم‌مقررات و ارتباطات رادیویی رسید.
مهندس شهیدزاده قائم‌ مقام مدیر عامل شرکت تالیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به مشکلات تالیا در زمینه قرارداد و مسائل جانبی با مخابرات اظهار داشت: هم‌اکنون شرکت تالیا در جهت رفع مشکلات قرارداد خود مشغول رایزنی و مذاکره با شرکت مخابرات ایران است همچنین که پرونده تالیا طبق قرارداد تعیین‌شده در کمیسیون حل اختلاف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که امیدواریم ظرف 4 ماه آینده مشکلات موجود برطرف شود.
وی ادامه داد: برای رفع مشکلات تالیا 3 سال طول کشیده است تا بالاخره ما به اینجا رسیده‌ایم (پرونده به کمیسیون حل اختلاف برود) و می‌توان گفت که همه وقفه‌ها و طولانی شدن مدت زمان پیگیری این پرونده از سمت داورها بوده است ولی خوشبختانه تاکنون روند بررسی پرونده تالیا مناسب بوده و مورد رضایت ما است البته در این کمیسیون همه به نفع تالیا صحبت کردند ولی هنوز تصمیم‌گیری نهایی که باید به وسیله کمیسیون حل اختلاف صورت گیرد، انجام نشده است.
شهیدزاده در ادامه به مهترین مشکل تالیا اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل ما عدم اجازه ورود و جذب سرمایه‌گذار جدید در پروژه تالیا است درحالی‌که سرمایه‌گذار قدیمی که تبعه اروپایی داشت با ندیدن شرایط مساعد سرمایه‌گذاری در تالیا را قبول نکرد و رفت.
وی خاطر نشان کرد: تالیا سرمایه‌گذاران زیادی هم در داخل و هم خارج از کشور دارد ولی متاسفانه مخابرات تا به حال هیچ کدام از آنها را قبول نکرده است، که این امر باعث بروز مشکلات بیشتری برای تالیا شده است.
قائم مقام مدیر عامل تالیا حل مشکلات تالیا را منوط به جذب سرمایه‌گذار عنوان کرد و گفت: با رفع مهمترین مشکل و جذب سرمایه‌گذار، تمامی مشکلات تالیا ازجمله مشکلات موجود در مترو و عدم آنتن‌دهی درآن حل خواهد شد چراکه این پروژه احتیاج به سرمایه کلانی دارد.
شهیدزاده در پایان اظهار داشت: بعد از رفع مشکلات موجود تالیا با مخابرات، قرار است به ما یک فرصتی داده شود که نواقص خود را برطرف کرده و مشترکان خود را به به 2 تا 6 میلیون برسانیم.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا