مردم تمام قبض ها را یکجا دریافت می کنند

محمدحسن محبیان عراقی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تمامی سازمان‌ها می‌توانند با حداقل هزینه نسبت به قراردادن قبض خود در بسته اقدام کنند تا مردم نیز تمام قبوض پرداختی خود را یکجا دریافت کنند. سازمان‌های دولتی ‌می‌توانند به کمک این بسته، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به توزیع قبوض خود در یک زمان مشخص اقدام کنند. مردم نیز در یک زمان مشخص تمامی قبوض خود را به صورت یکجا دریافت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه بسته جامع قبوض برای توزیع یکپارچه انواع قبض‌ها طراحی و آماده توزیع است ، گفت: با این بسته تمامی قبوض در دومقطع پانزدهم و سی ام هر ماه به آدرس پستی شهروندان ارسال خواهد شد. این طرح با هماهنگی های انجام شده به صورت آزمایشی در استان خراسان رضوی اجرایی شده و پس از آن در استان تهران و دیگر استان ها انجام می شود.
محبیان عراقی با تاکید براینکه با سازمان ها و دستگاههای مربوطه در این مورد مذاکرات صورت گرفته و توافقاتی نیز به عمل آمده است ، ادامه داد: سازمان‌های دولتی و غیردولتی و همچنین بنگاه‌های اقتصادی‌ می‌توانند از این بسته برای توزیع دفترچه‌های اطلاع‌رسانی و یا برگه‌های تبلیغاتی خود نیز استفاده کنند.
به گفته وی طرح بسته جامع پستی با حمایت استانداران و در راستای کاهش آلودگی هوا ، ترافیک، هزینه و مراجعات و در جهت امنیت اجتماعی خانواده ها در نظر گرفته شده است.
محبیان افزود: برای این کار چند روش درنظر گرفته شده است که در حال مذاکره با سازمان ها برای انتخاب یکی از این روش ها هستیم . سازمان ها می توانند اطلاعات خام را به پست بدهند و پست قبوض را چاپ و توزیع کند. یا قبوض چاپ شده را تحویل پست دهند و پست پاکت گذاری کرده و در قالب طرح بسته جامع به درب منازل مردم برساند.
به گزارش موبنا براساس تصمیم‌های گرفته شده، سازمان‌ها و نهادهای دولتی برای توزیع قبوض خود از طریق این بسته به ازای هر برگ، تنها 300 ریال پرداخت خواهند کرد. برای توزیع هر یک از دفترچه‌های اطلاع‌رسانی و همچنین برگه‌های تبلیغاتی به کمک بسته جامع قبوض نیز به ترتیب 300 و 100 ریال از متقاضیان دریافت خواهد شد.
128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا