قائم مقام تالیا: رگولاتوری بین شرکت مخابرات و تالیا داوری می کند

“عباس شهیدزاده” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: درخواست تالیا از رگولاتوری موافقت با تشکیل یک شرکت مستقل متعلق به مجتمع صنعتی رفسنجان است، تا امکان جذب سرمایه گذار برای این شرکت فراهم شود.
وی افزود: شرکت تالیا برای جذب سرمایه گذار جدید و اجرای برنامه های توسعه، باید بعنوان یک شرکت مستقل بخش خصوصی ثبت شود، این در حالی است که شرکت مخابرات تاکنون با این موضوع موافقت نکرده است.
شهیدزاده گفت: براساس قرارداد، موارد اختلاف بین مخابرات و تالیا باید به کمیسیون حل اختلاف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) برای داوری و تصمیم گیری ارجاع شود.
قائم مقام مدیرعامل شرکت تالیا با تاکید بر برنده شدن این شرکت در مزایده، گفت: انتظار ما تسریع در رسیدگی به پرونده تالیا توسط رگولاتوری است و امیدواریم این کمیسیون حل اختلاف رگولاتوری تا پایان سال، اجازه ثبت یک شرکت مستقل برای تالیا را صادر کند.
شهیدزاده مشکل اصلی تالیا برای جذب سرمایه گذار را تعاونی بودن آن ذکر کرد و افزود: تالیا بعنوان یک مجتمع تعاونی در امور مختلف مانند صنعت و تولید کابل فعالیت دارد و بعنوان اپراتور تلفن همراه اعتباری ایران باید در قالب یک شرکت مستقل ثبت شود.
گفتنی است تالیا نخستین پیمانکار – اپراتور تلفن‌همراه اعتباری ایران است که در زمان حاضر، تالیا همچنان با همان میزان توسعه اولیه و تنها با کمتر از 500 هزار مشترک سیم کارت اعتباری تلفن همراه به حیات نیمه جانش ادامه می‌دهد.
شرکت تعاونی اسلامی‌ مجتمع صنعتی رفسنجان اولین عرضه‌کننده سیم‌کارت‌های اعتباری
در کشور بود که با مشکل سرمایه‌گذار مواجه است و حدود سه سال است که اختلاف این شرکت با شرکت مخابرات ایران حل نشده، برخی صاحبنظران در کنار موانع اقتصادی و حتی مدیریتی این پروژه وابستگی‌های سیاسی پیمانکار را از جمله دلایل متوقف شدن توسعه آن می‌دانند.  
 پست متولی جمع‌آوری نامه‌های مردمی در سفر هیات دولت به خوزستان
ایرنا – در سومین دور سفر هیات‌ دولت به استان خوزستان ، پست استان در محل مصلای شهر اهواز مستقر و به جمع‌آوری نامه‌های مردمی برای رییس‌جمهوری اقدام کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌ عمومی شرکت پست، به مناسبت سومین سفر هیات‌ دولت به استان خوزستان ، پست استان با استقرار گروههای ثابت و سیار همپای سایر شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکیل ستاد ارتباطات مردمی شرکت‌های تابعه پاسخگوی درخواست و مشکلات مردمی بود.
در سومین دور سفر هیات‌ دولت به استان خوزستان مهندس خواجه‌پور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده وزارت در ساختمان شرکت مخابرات استان پاسخگوی ارتباطات مردمی بود.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا