فناوری های نوین

گوشی های سونی اریکسون به ارگان های دولتی عرضه می شود

 “حسین پاینده ” با رد متوقف شدن واردات گوشی های سونی اریکسون توسط این شرکت در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  این شرکت تمامی مدل های این برند را به ارگان هایی چون نیروی زمینی،ایران خودرو، نیروی هوایی و 38 تعاونی عرضه می کند. به دلیل شرایط بازار که عموم مشتریان ترجیح به خرید گوشی های بدون گارانتی رسمی دارند، فروش گوشی های گارانتی دار به شدت کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل تعرفه بالای واردات این کالای ارتباطی و افزایش چشمگیر عرضه گوشی های قاچاق در بازار تلفن همراه، بیشتر شرکت های قانونی واردات خود را به حداقل رسانده اند. این وضع به ضرر نمایندگان قانونی و مصرف کننده است. واردات رسمی گوشی های تلفن همراه سونی اریکسون به کشور به طور چشمگیری کاهش یافته و شرکت سیتادل تلکام، نماینده این برند در ایران به حالت نیمه تعطیل در آمده است.
به گزارش موبنا، به دلیل تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه و گستردگی قاچاق در بازار تلفن همراه، جایی برای واردات قانونی گوشی تلفن همراه باقی نمانده است.
از ابتدای سال جای به دلیل شرایط نامناسب بازارتلفن همراه، برخی از شرکت های صاحب نام در این زمینه  از دور خارج شدند. سایر شرکت ها نیز متحمل ضررهای هنگفت شدند. مدیرعامل شرکت پارس کامتل چندی پیش از ضرر و زیان 5/1 میلیارد تومانی این شرکت در حوزه بازار تلفن همراه خبر داد.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا