بازار لوازم جانبی گوشی در حال خاموشی است

“پدرام الیکایی”، مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه با بیان مطلب فوق اظهار داشت:  در پی کاهش تقاضا برای انواع گوشی های تلفن همراه، میزان استقبال از لوازم جانبی این کالای ارتباطی نیز به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است. کاهش قدرت خرید مردم، دلیل اصلی بی رقبتی مردم به خرید و یا تعویض گوشی است. به دلیل وضعیت نابسامان اقتصادی، بازار لوازم جانبی مانند بازار تلفن همراه، رونق ندارد.
وی با اشاره به بالا بودن تعرفه واردات گوشی تلفن همراه خاطرنشان کرد: تعرفه 25‌درصدی واردات گوشی تلفن همراه تنها به نفع قاچاقچیان است که  بیش از 95‌درصد  سهم بازار را به کالاهای غیرقانونی اختصاص داده اند.
 یکی از فروشندگان لوازم جانبی گوشی تلفن همراه هم می گوید: مراجعه به بازار تلفن همراه به طور چشمگیر کاهش یافته و به بی رونقی بازار این کالای ارتباطی دامن زده ا ست.
“جواد اصغریان” با اشاره به آشفته ماندن بازار گوشی تلفن همراه و افزایش روز افزون قاچاق این کالای ارتباطی در سطح کشور گفت: با استمرار شرایط فعلی در ماه های پایانی سال نیز بازاری گرم و پرفروش برای این کالا پیش بینی نمی شود. مشتریان این کالای ارتباطی به طور چشمگیری کاهش یافته است.
129/15

 

 

 

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا