گوشی های اچ تی سی به ثبات قیمت رسیدند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، تمامی گوشی های اچ تی سی نسبت به یک ماه گذشته بدون هیچ گونه نوسان قیمتی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
به گفته فروشندگان برخورداری این نوع گوشی ها از صفحه نمایش لمسی و سیستم عامل ویندوز از جمله دلایل اصلی است که باعث شده این گوشی ها مورد خرید مردم قرار گیرد.
گوشی اچ تی سی touch viva این برند از یک ماه گذشته با قیمت ثابت 232 هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
صفحه نمایشtft با قابلیت نمایش 655 هزار و 36 رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دومگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd از مشخصات فنی گوشی touch viva اچ تی سی به شمار می آید.
گوشی touch pro2 این برند که از دو ماه گذشته وارد بازار تلفن همراه کشور شده است و در لیست جدیدترین ها قرار دارد با گارانتی رسمی و با قیمت فروش 588هزار تومان فروخته می شود.
این مدل گوشی اچ تی سی دارای صفحه نمایش tft لمسی 6/3 اینچی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd transflash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 15/3 مگاپیکسلی است.
گوشی diamond2 اچ تی سی که مدل ارتقا یافته diamond است نیز با قیمت ثابت 520 هزار تومانی در بازار عرضه می شود.
این گوشی اچ تی سی با قیمت520 هزار تومانی که از چندی پیش توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد، از امکاناتی چون سیستم عامل microsoft windows mobile 6.1 professional، صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم vga، صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش 655 هزار و 36 رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می برد.
گوشی TOUCH PRO2 این برند نیز بدون نوسان قیمت با بهای 698 هزار تومانی در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا