تعرفه فعلی SKD و CKD برای تولید گوشی تلفن همراه مناسب است

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، در نشست خبری امروز صبح مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند خاطرنشان کرد: میزان تعرفه فعلی چهار و 10 درصد برای CKD و SKD برای تولید گوشی مناسب به دلیل اینکه این شرکت می تواند با این میزان به تولید این کالای ارتباطی ادامه دهد.
“حمید سعیدی” افزود: این شرکت به شرایط فعلی بازار تلفن  همراه مسلط است و تا کنون توانسته از فروش بالای  این نوع گوشی ها برخوردار شود.
وی با اشاره به ایرانی بودن کامل گوشی های “جی ال ایکس” خاطرنشان کرد: این گوشی ها به صورت کامل در ایران تولید می شود و واردات لوازم جانبی این گوشی مربوط به مونتاژی بودن این گوشی ها نمی شود.
حمیدی با اشاره به برنامه های استفاده شده در این گوشی ها تصریح کرد: هم اکنون تیم نرم افزاری  منحصر برای این گوشی وجود دارد.
وی در ادامه این نشست خبری افزود: این گوشی ها که به عنوان گوشی های ملی به شمار می آید با امکانات بالا تولید و روانه بازار شده است.
مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند افزود: در این نوع گوشی های امکان همزمان از دوسیمکارت، حافظه بالا ،دوربین و صفحه نمایش رنگی تعبیه شده است.
حمیدی با اشاره به بهای عرضه گوشی های جی ال ایکس در بازار تلفن همراه افزود: تمامی گوشی های ساخت این شرکت با قیمت زیر 100 هزار تومان عرضه می شود.
به گفته وی تمامی این گوشی ها ساخت تولید داخل است حتی این شرکت برای برنامه های این نوع گوشی ها تیم نرم افزار نویس دارد.
هم اکنون گوشی های جی ال ایکس با گارنتی این شرکت در سطح کشور عرضه می شود و این شرکت تصمیم به تولید ماهانه 100 هزار دستگاه جی ال ایکس در ماه دارد.
در حال حاضر چهار مدل 2650 ، 2640 ، 2670 و 2680 جی ال ایکس با قیمت های 59 ، 55 ، 75 و 89 هزار تومان دربازار تلفن همراه عرضه می شود.
مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند در پاسخ به سوال خبرنگار موبنا مبنی بر استقبال این گوشی ها با وجود گوشی های با صاحب برند معتبر در بازار افزود: هم اکنون میزان تقاضا این نوع گوشی ها از عرضه ان در بازار بیشتر است اما به دلیل کمبود بودجه نمی توان میزان تولید را بالا ببریم.
وی همچنین در مورد شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی های صهیونیستی در بازار ایران  گفت: این اخبار تنها شایعه ای  برای به چالش کشیدن بازار تلفن همراه است.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا