تاثیر مثبت تلفن همراه بر افزایش اطلاعات کاربران از محیط های اجتماعی

مهدی خدایی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه در گذشته ارتباطات اجتماعی وابستگی بیشتری به حضور فیزیکی افراد داشت و انسان ها برای کسب اطلاعات بیشتر روزانه از مردمان کشور دیگر باید با سفرکردن به آن کشور و حضور در آنجا کسب اطلاعات می کردند، اظهار داشت: اما امروزه با حضور فناوری می توانید به صورت مجازی در هرکجای دنیا حضور داشته باشید و از فواید این فناوری است.
مدیر روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران استفاده از تلفن همراه را روش جدیدی برای برقراری ارتباط در جامعه دانست و تصریح کرد: فناوری تلفن همراه امروزه در دنیا به عنوان یک رسانه جمعی شناخته می شود و هدف یک رسانه جمعی نیز برقراری ارتباط در جامعه است.
وی ادامه داد: این رسانه در حال حاضر در اشکال مختلف از قبیل نوشتاری، کلامی و تصویری نقش بسیار زیادی در ارتباطات جامعه به عهده گرفته است .
وی  درباره  نقش تلفن همراه در شکل گیری شبکه های مجازی گفت: هرچند این فناوری استعداد ایجاد شبکه های مجازی جدید را در خود دارد اما امروزه فناوری تلفن همراه بیشتر از آنکه تمایل به ایجاد شبکه مجازی جدید داشته باشد ، تمایل به ارتباط با شبکه های مجازی دیگر دارد.
به گفته وی با اتصال این فناوری به شبکه اینترنت که بزرگترین شبکه مجازی جهان است، تلفن همراه می تواند به عنوان درگاهی برای این اتصال، نقش مهمی را بازی کند و با ایجاد این ارتباط هم نیازهای افراد به شبکه های مجازی مرتفع می شود و هم به بقاء خود و گسترش آن شبکه مجازی کمک می کند.
117/128/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا