مراسم روز جهانی فناوری فضایی 14 بهمن ماه برگزار می شود

به گزارش سازمان خبری موبنا سید محمد حسین پور اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن و همچنین دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب دستگاهی، از جمله برنامه های این دهه است. برگزاری جشن انقلاب با حضور مهندس رضا تقی پور، وزیر ارتباطات و معاونان و مدیران مجموعه وزارت، همچنین حضور مدیران ارشد در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) به منظور تجدید بیعت با بنیانگذار انقلاب، همزمان با سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب به میهن نیز در میان این برنامه ها دیده شده است.
مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات با بیان اینکه از سوی وزارت ارتباطات ایستگاه های صلواتی در طول مسیر راهپیمایی بر پا خواهد شد، گفت: چاپ شخصی تمبر یادبود برای کارکنان وزارت و مردم در طول مسیر راهپیمایی با تخفیف 50 درصدی از سوی شرکت پست صورت می گیرد.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که همزمان با دهه فجر به اجرا در خواهد آمد می توان به برگزاری مراسم روز جهانی فنآوری فضایی در روز 14 بهمن و افتتاح پروژه های مخابراتی، پستی و پست بانکی توسط مسوولان، اشاره کرد.
رییس ستاد دهه فجر وزارت ارتباطات خاطرنشان کرد: کتابچه گزارش عملکرد وزارت ارتباطات و شرکت ها و سازمان های وابسته از زمان شروع دولت نهم تاکنون همزمان با برگزاری سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب آماده و به مسوولان و مخاطبان ارایه خواهد شد.
حسین پور از برگزاری مسابقه مقاله نویسی، نقاشی، خاطره نویسی و شعر به مناسبت ایام دهه فجر و برپایی نمایشگاه  برای به نمایش گذاشتن تمبرهای انقلاب در تمامی استان های کشور به عنوان دیگر برنامه های دهه فجر این وزارتخانه نام برد.
128/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا