دو مدل گوشی 1616 و2220 اسلاید نوکیا رونمایی شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  نوکیا 1616یکی از ارزانترین گوشی های نوکیا با صفحه رنگی، به همراه نوکیا 2220 اسلاید که کاربران را مجهز به سرویس های اینترنتی می کند، دومدل از جدیدترین مدل های سری گوشی های ساده نوکیا هستند که به زودی وارد بازار ایران می شوند.
حمید رضا نیکدل مدیر روابط عمومی نوکیا در این باره اظهار داشت: امروزه بازارهای درحال توسعه بیش از نیمی از اقتصاد جهان  را تشکیل داده و لذا نیازمند شناخت و توجیهی خاص هستند. نوکیا نیز با توجه به این مهم ، تاکنون اقدام به راه اندازی و معرفی گوشی ها، سرویس ها و راه حل هلیی مناسب با این بازارها مطابق با نیازهای مصرف کنندگان و کاربران کرده است.
وی ادامه داد: تلفن همراه امروزه تبدیل به اولین و اصلی ترین وسیله ارتباطی شده که نقش مهمی در زندگی و همچنین شغل ما بازی می کند. گوشی های ساده نیز در این میان برای تامین حداقل نیازهای افراد به بازار آمده و تمرکز اصلی آنها بر مصرف کنندگان در بازارهای درحال پیشرفت است.
وی گفت: نوکیا تاکنون مدل های متنوعی را از سری گوش های ساده خود روانه بازار  کرده است که هر یک  شامل امکانات و سرویس های متفاوتی بوده و مناسب با سلایق و نیازهای مصرف کنندگان مختلف است چه آنهایی که استفاده از تلفن همراه را برای اولین بار تجربه کرده و چه آنهایی که قصد تعویض گوشی فعلی خود را دارند.
در این نشست وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازار یابی نوکیا درایران  به تشریح  گروه گوشی های ساده نوکیا پرداخت و گفت: این گوشی ها دقیقا مناسب برای افرادی است که تمایلی به خرید گوشی های گران قیمت ندارند ولی درعین حال به این امر واقفند که تلفن همراه همراه می تواند به عنوان سرمایه گذاری خوب در جهت پیشرفت و تغییر شرایط زندگی افراد به حساب آید.
وی تصریح کرد:  نوکیا همواره این سری از گوشی ها را مورد توجه قرار داده ومدل های جدیدی از این رسته معرفی  می کند . مدل هایی که می توانند در نقش تلفن ثابت و یا حتی تامین کننده اینترنت بدون کامپیوتر خانگی افراد به حساب آیند.از آنجایی که  این سری گوشی های نوکیا تا کنون درایران به خصوص در شهرستان ها با استقبال بسیار خوبی روبه رو بوده است ما قصد داریم تا در ورود گوشی های جدید نوکیا 1616 و 2220اسلاید به بازار ایران ابتدا این مناطق را مورد توجه قرارداده و سپس در مرحله  بعد بر بازار تهران متمرکز شویم.
امیر سلیمی، مدیر بازاریابی محصولات نوکیا در ایران نیز قابلیت تکنیکی گوشی های1616 و 2220 اسلاید  را مورد بررسی  قرار داد و گفت: نوکیا 1616با قابلیت گرفتن امواج رادیویی متل FM و همچنین برخورداری از صفحه نمایشی روشن با رنگ های متنوع و جذاب و قابلیت  تعویض به  همراه باتری با طول عمر بالا و چراغ قوه یکی  از ارزانترین  گوشی ها در نوع خود به حساب می آید.
وی ادامه داد:  گوشی نوکیا 2220 اسلاید نیز با داشتن صفحه  نمایشی رنگی و بزرگ و همچنین باتری با طول  عمر بالا به همراه دفترچه تلفنی با قابلیت  ورد بیش از 1000 عدد شماره کلید مخصوص دسترسی سریع  به رادیو و سرویس های اینترنتی  یک گوشی کاملا متفاوت در نوع خود به حساب می آید.
وی با اشاره به قیمت  دو مدل گوشی افزود: گوشی 1616  در  میانگین قیمت 30 تا 35  هزار تومان و گوشی 2220 اسلاید با بهای  70 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
129/128

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا