مدیریت سیستم مخابراتی، یکپارچه می شود

داوود زارعیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات ایران درصدد تغییراتی در ارائه سرویس دهی به مردم است، اظهار داشت: اضافه کردن سرویس ها، ارائه خدمات جدید و با کیفیت بهتر به مردم و کاهش هزینه ها، از جمله طرح های در دست انجام شرکت مخابرات ایران است که می تواند منجر به سود بیشتر شود.
وی با تاکید بر اینکه خصوصی سازی مخابرات، حذف بروکراسی دولتی را به همراه داشته است، تصریح کرد: این مساله کاهش هزینه ها را به دنبال دارد. چرا که ورود شرکت ها به فضای خصوصی سازی، باعث کاهش زمان، انرژی، سرمایه گذاری و هزینه ها خواهد بود.
به گزارش موبنا ، پس از پیاده سازی اصل 44 قانون اساسی در مخابرات ایران و انتقال مالکیت و مدیریت این شرکت به بخش خصوصی، چندین جلسه هیات مدیره و مجامع شرکت های مخابرات استانی با هدف تطبیق شرایط این شرکت ها با قانون تجارت، برگزار و اساسنامه آن تصویب و ابلاغ شد. دولت، شرکت مخابرات ایران را امسال در چند مرحله به بخش خصوصی واگذار کرد. در آخرین مرحله 50درصد به علاوه یک سهم این شرکت به صورت مدیریتی واگذار شد. مالکیت شرکت مخابرات در مجمع عمومی فوق العاده در آذرماه امسال از شخصیت حقیقی به حقوقی تغییر یافت و اعضای هیات مدیره این شرکت تغییر کردند. 
128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا