راه اندازی 250خدمت آنلاین در شهر الکترونیکی گرگان

دکتر علی اکبر جلالی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به راه اندازی شهر الکترونیک گرگان از اسفندماه سال جاری و قطعیت یافتن دسترسی کاربران به این سایت ، اظهار داشت: خدمات آنلاین این شهر برای شهروندان به مرور تکمیل می شود.
وی با تاکید بر قابلیت های خدماتی ، اطلاع رسانی ، ارتباطی و فرهنگی و اجتماعی این شهر الکترونیک تصریح کرد: تاکنون بیش از 300 تقاضای برای قسمت های مختلف در شهر الکترونیک به ثبت رسیده است.  یکهزار شغل برای متخصصان در سایت شهر الکترونیکی گرگان معرفی شده است.
وی به تشکیل شورای شهر الکترونیک ، کاریابی الکترونیک ، فروشگاه آنلاین ، حراجی الکترونیک  و گردشگری الکترونیک به عنوان دیگر اقدامات این پروژه اشاره کرد.
به گزارش موبنا، جشنواره شهر و شهروند الکترونیک گرگان از اول اسفندماه آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه دارد. تا پایان روز نهم جشنواره، بیش از 22 هزار نفر از شهر الکترنیک گرگان بازدید کردند و 700 نفر به عضویت آن درآمدند.
10 درصد بازدید کننده خارجی به ترتیب از کشورهای آمریکا، برزیل، لهستان، کانادا، اوکراین، چک، انگلستان، آلمان، استرالیا، امارات، مالزی، ترکیه و سوئیس بودند.
128/15

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا