پیگیری تحقق رویه‌های دولت الکترونیکی

به گزارش سازمان خبری موبنا مهندس محمود هراتیان نژادی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا دولت الکترونیکی را در مجموعه وزارت و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه عملیاتی کنیم.
وی افزود: امیدواریم با پیاده‌سازی این رویه‌ها و بهره‌برداری از پرتال‌های سازمانی تخصصی، الگوی مناسبی برای تحقق دولت الکترونیکی در سایر دستگاه‌های اجرایی، ایجاد شود.
هراتیان نژادی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی می توان به اصلاح ساختار سازمانی مجموعه وزارت ارتباطات اشاره کرد.
وی ادامه داد: همچنین توسعه منابع انسانی و توسعه امکانات رفاهی ویژه کارکنان با استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود نیز از دیگر اولویت‌های این معاونت است که به طور جدی پیگیری خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمود هراتیان نژادی طی حکمی از سوی مهندس رضا تقی پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای مدت سه سال به سمت قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی منصوب شده است.
این گزارش حاکی است، مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضویت در هیات مدیره پست بانک ایران، از جمله سمت‌های قبلی مهندس محمود هراتیان نژادی است.
117/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا