پنج گوشی جدید ال جی لو رفت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی های جدید ال جی با نام های KS365, GT405, GT400, Pure و Jacquar 5 هنوز به شکل رسمی معرفی نشده اند. اما با توجه به اطلاعاتی که درباره آنها منتشر شده، به نظر می رسد همه آنها گوشی های متوسط هستند. در زیر به برخی از آنها می پردازیم:

گوشی KS365 جانشین KS360 است. این گوشی دارای صفحه کلید کامل QWERTY است که به شکل کشویی باز می شود. صفحه نمایش این گوشی 2.4 اینچی لمسی است و از دوربین دو مگاپیکسلی و رادیو FM بهره می برد.

دومین گوشی، GT405 است که ظاهرا یکی از گوشی های مقاوم ال جی است. این گوشی دارای صفحه نمایش سه اینچی لمسی، رابط کاربری S-Class و دوربین پنج مگاپیکسلی است. گوشی GT405 همچنین از سرویس های شبکه HSDPA پشتیبانی می کند.

گوشی GT400 Viewty Smile هم یکی از گوشی های بسیار ساده و ارزان قیمت ال جی است که در میان این سری از گوشی ها قرار گرفته است.

LG Pureو Jacquar 5 هم دو گوشی دیگر از این سری هستند که اولی یک گوشی متوسط با فرم کشویی است. این گوشی دارای دوربین پنج مگاپیکسلی با پشتیبانی از اتصالات 3G با HSDPA است.
 اما آخرین گوشی لو رفته ال جی، Jacquar 5 ، یک گوشی کندی بار ساده است که از دوربین VGA، قابلیت پخش فایل های MP3 و کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند.
اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی ها و زمان دقیق عرضه آنها هنوز مشخص نشده است.
135/15

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا