طی مراسمی از ورزشکاران شرکت ارتباطات سیار ایران تقدیر و تجلیل شد

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران، مراسم تقدیر و تجلیل از ورزشکاران همراه اول روز چهارشنبه 19 اسفندماه با حضور مدیران این شرکت و تعدادی از چهره های ورزشی برگزار شد.
در این مراسم که چهره هایی همچون محمداسماعیل اسکویی (از مجریان سرشناس ورزشی صداوسیما)، علیرضا رضایی(قهرمان اسبق کشتی)، نادر محمدخانی(فوتبالیست اسبق ملی پوش)، سردار پاشایی(قهرمان کشتی) و رضا و مهدی زلفخانی(قهرمان و پهلوان کشتی) حضور داشتند، ابتدا مصائبی رئیس اداره رفاه و ورزش همراه اول به تشریح عملکرد این شرکت در سال 88 پرداخت و گفت: در سال جاری همکاران ما 209 مدال در رشته های مختلف دریافت کرده اند.
سپس مهندس صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن قدردانی از مسئولان ورزشی همراه اول بخاطر کسب موفقیتهای ورزشی اعلام کرد: مشارکت همکاران و خانواده های آنها در ورزش های همگانی نسبت به سال گذشته بیش از 10 برابر بوده است.
وی افزود: امسال ما از فدراسیون کوهنوردی تقدیر نامه دریافت کردیم. زیرا همراه اول در کوههای دماوند، سبلان، سهند و کرکس پوشش دارد و کوهنوردان پس از صعود به این کوهها با ما تماس می گرفتند.
صدوقی در ادامه کسب جایگاه نخست از نظر تعداد مشترک در منطقه را مرهون تلاش های همکاران سرزنده همراه اول دانست.
در پایان این مراسم از ورزشکاران همراه اول در رشته های فوتبال، فوتسال، شنا، دارت، تیراندازی، تنیس روی میز، ماهیگیری، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، ورزش های باستانی، کاراته و کوهنوردی با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا