این رشته سر دراز دارد

 تقی پور ساماندهی وضعیت اپراتور سوم  تلفن همراه کشورمان را کارساده ای نمی داند و خبراز  انجام مذاکراتی با اپراتورهای مختلف برای حضور دراین پروژه می دهد. اگراین مذاکرات  ومطالعات اولیه قبل ازبرگزاری مزایده اپراتور سوم در انجام می شد، شاید امروزمشترکان تلفن همراه در ایران نسل سوم موبایل را نیز تجربه کرده بودند.
گذشت بیش از یک سال از نامشخص بودن وضعیت اپراتوری  که دو سال گذشته زنگ برگزاری مزایده آن به عنوان پروژه ای بین المللی نواخته شد، نمره آی منفی درکارنامه حوزه ارتباطات و فناوری کشور و ضعف عملکرد مسولان درجذب سرمایه گذاری داخلی و انتقال دانش فنی به کشور محسوب می شود.
در دیگر کشورها  ساعت ها و دقایق را غنیمت می شمارند و به خوبی از آن استفاده می کنند برای ما گذشت یک  یا دو سال، زمان زیادی محسوب نمی شود. نامشخص بودن وضعیت اپراتور سوم،  دلیل این ادعا است.
عجین شدن تلفن همراه با زندگی افراد سطح انتظارکاربران را از این وسیله ارتباطی روز به روز افزایش داده است درنتیجه بهره برداری از اپراتور سوم  و ارائه سیمکارت ها نسل سومی تا حد بالایی می توانست در براوده کردن توقعات کاربران از فناوری روز تاثیرچشمگیری داشته باشد. تا خیر در مشخص شدن برنده اپراتور سوم باعث تضعیف حقوق اولیه مشترکان یعنی  دسترسی به سرویس های باکیفیت و فاصله گرفتن کشورمان را با سایر کشورها در پیاده سازی دولت الکترونیک می شود.
117/15

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا