شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های ایرانسل از طریق اینترنت ممکن می‌شود

آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – با اعلام این خبر به خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: از طریق این سرویس، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، اعتبار مورد نظر خود را از طریق پرداخت اینترنتی دریافت کنند.
وی تصریح کرد: با این روش، مبلغ شارژ مورد نظر مشترک به‌طور مستقیم از حساب بانکی وی کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت مورد نظر افزوده می‌شود.
به گفته او به‌زودی و با راه‌اندازی رسمی این سرویس، با کلیک برروی لینک مربوطه در وب‌سایت ایرانسل، مشترک به صفحه پرداخت‌ یکی از بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل هدایت می‌شود و پس از وارد کردن اطلاعات کارت عضو شبکه شتاب خود و پرداخت اینترنتی مبلغ شارژ، وی مجدداً به صفحه خرید اعتبار در وب‌سایت ایرانسل هدایت خواهد شد.
کریم‌بیگی ادامه داد: در این مرحله، مبلغ اعتبار درخواستی از حساب بانکی مشترک برداشت شده و به حساب شرکت ایرانسل واریز می‌شود و بلافاصله اعتبار مورد نظر مشترک به سیم‌کارت مورد نظر وی افزوده می‌شود.
وی گفت: در حال حاضر با هدف فرهنگ‌سازی و تشویق مشترکین به استفاده از روش‌های پرداخت الکترونیک، به مشترکانی که کارت شارژ ایرانسل مورد نیاز خود را از طریق پنج روش الکترونیکی خرید شارژ رمزدار خریداری کنند، 2 درصد اعتبار رایگان هدیه می‌دهد.
او تصریح کرد: هر یک از مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل در طول جشنواره بهار 89، در صورتی که سیم‌کارت خود را از طریق یکی از روش‌های خرید الکترونیکی شارژ رمزدار شامل مراجعه به پایانه‌های فروشگاهی (POS)، خودپردازهای بانکی (ATM)، اینترنت، نرم‌افزار همراه بانک و یا وب‌کیوسک بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل شارژ کنند، 2 درصد اعتبار رایگان مکالمه و پیام کوتاه، برحسب میزان شارژ خریداری شده، از ایرانسل دریافت خواهند کرد.
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل درحال حاضر بانک‌های ملی ایران، صادرات ایران، کشاورزی، سامان، اقتصاد نوین، ملت، تجارت، پاسارگاد، سرمایه، پست بانک، مسکن و پارسیان خدمات فروش الکترونیکی شارژ به مشترکین ایرانسل عرضه می‌کنند.
179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا