مخابرات هنوز صورت های مالی را به بورس نفرستاده است

علی حسینی عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت: اصرار مخابرات مبنی بر ارسال تمامی صورت های مالی شرکت های تابعه مخابرات به بورس کاملا نادرست است. چرا که هنوز بورس این صورت های مالی را دریافت نکرده است.
وی افزود: مشخص نیست چرا برخی از مسوولان مخابرات اصرار بر تحویل این صورت های مالی دارند. سازمان بورس تا امروز هیچ صورت مالی ازمخابرات دریافت نکرده است. تا زمانی که این صورت های مالی از سوی مخابرات برای بررسی به بورس ارسال نشود، نماد مخابرات بسته می ماند.
حسینی تصریح کرد: بورس خواستار ارسال هرچه سریعتر این صورت های مالی برای بازگشایی نماد مخابرات و خارج شدن سهامداران از سرگردانی است.
عضو هیات مدیره سازمان بورس گفت :پس از ارسال صورت های مالی شرکت های تابعه از سوی مخابرات، بررسی آنها از سوی بورس زمان زیادی طول نمی کشد. به نظر می رسد مخابرات در انتظار نظر سازمان حسابرسی، تنظیم مقررات و خصوصی سازی است تا ابهامات موجود را برطرف و تنیجه را به بورس اعلام کند.
وی تصریح کرد:ابهامات عمومی مخابرات شامل عمر مفید دارایی ها، اختلاف در بحث تعرفه با سازمان تنظیم مقررات و ابهام  بدهی مخابرات است که دولت باید بپردازد. ولی  تاییدیه دولت  وجود ندارد. این ابهامات پس از برطرف شدن با گزارشی از سازمان حسابرسی باید به بورس ارائه شود تا با تایید نماد مخابرات بازگشایی شود.
182/161

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا