باز باران با اختلال

اما این اختلا ل ها کار را به جایی رساند که وزیر ارتباطات به مجلس برای پاره ای از توضیحات فرا خوانده شد و یا قانع کردن نمایندگان مجلس قرار شد شبکه ارتباطی کشور بازسازی و بهینه شود.
در این خصوص مجید مختارنیا مد یرکل بهینه سازی شبکه ارتباطات سیار مدیرکل بهینه سازی شبکه همراه اول با بیان اینکه منکر مشکلات و اختلالات در شبکه تلفن همراه نیستیم گفت : استفاده بیش از حد مشترکان از تلفن همراه و رشد ترافیک ارتباطات در برخی ایام و نیز ممانعت مردمی در نصب آنتن های bts از جمله مواردی است که موجب بروز این اختلالات می شود.
وی به وعده وزیر اشاره کرد وگفت : فاز جدید بهینه سازی شبکه همراه اول برای رفع مشکلات خیابانهای فرعی و بزرگراهها در حال حاضر آغاز شده است که  این اقدام در راستای توسعه فاز چهارم شبکه رادیویی انجام می گیرد.
وی  با بیان اینکه فاز جدید بهینه سازی و ارتقای کیفیت شبکه تلفن همراه در 6 ماهه نخست امسال انجام می شود گفت: در این فاز بیشترین تمرکز روی پوشش خیابانهای فرعی و بزرگراهها خواهد بود و همزمان با آن توسعه شبکه را نیز خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه فاز تامین پوشش شبکه همراه اول در خیابانهای فرعی و بزرگراهها در راستای توسعه فاز چهارم شبکه رادیویی انجام می گیرد گفت: بیشتر تمرکزمان در این فاز رفع مشکلات پوششی در تهران و شهرهای بزرگ است.
مختارنیا در مورد قطعی مکالمات دربرخی  بزرگراههای تهرانو نقاط کور  گفت: از 46 بزرگراه موجود در حدود 30 بزرگراه با قطعی مکالمات روبروبود  که با بهینه سازی انجام شده در سال گذشته این آمار هم اکنون به 16 بزرگراه کاهش یافته است .این در حالی است که با بهینه سازی شبکه تلفن همراه تمامی نقاطی که از پوشش دهی خارج است به شبکه ارتباطی می پیوندد.
در هر صورت امیدواریم که تمامی یا حداقل برخی از اختلا لهای تلفن همراه در کشور حل شود تا با بارش یکی از نعمت های الهی مشترکان  شاکی نشوند.
182

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا