معرفی گوشی I5700 Galaxy spica سامسونگ

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی 124 گرمی درابعاد 2/13 در 57 در 115 میلیمتر ساخته شده است. ساختار گوشی کاملا پلاستیکی، در دست سنگین بنظر می رسد و به اندازه کافی مقاوم است. گوشی  I5700 Galaxy spica  سامسونگ از مواد پلاستیکی مرغوب ساخته شده است. ساختار پلاستیکی قاب پشت گوشی شبیه مواد لاستیکی است. با اینحال بیش از قاب براق جلو گوشی، اثر انگشت را نشان می دهد. پورت microUSB ، محل بند گوشی و سوکت صوتی استاندارد 5/3 میلی متری در بالای گوشی وجود دارد. پورت USB که از آن برای شارژ و انتقال داده استفاده می شود، دارای پوشش است. اما سوکت صوتی، پوشش محافظ ندارد.
لنز دوربین 3 مگاپیکسل و بلنگو در قاب پشت گوشی قرار دارد. Spica فاقد فلش است. لنز دوربین کانون اتوماتیک در محلی گود قرار گرفته است و فریم آن تنها وسیله برای جلوگیری از خراشیدگی لنز محسوب می شود. مدل فوق به یک دوربین سه مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک در قاب پشت گوشی است که ماکسیمم وضوح آن 2048 در 1536 پیکسل است. در حالی که Galaxy Spica دارای کلید اختصاصی دیافراگم است ، فلش LED ندارد و کلید دیافراگم آن نیز بصورت نیمه فشار داده نمی شود.
محفظه سیم کارت و محل کارت حافظه زیر درب باتری است که برای دسترسی به آنها نیازی به بیرون آوردن باتری نیست. حافظه داخلی گوشی  I5700 Galaxy spica  سامسونگ 180 مگابایت است که توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت ارتقا می یابد. باتری مدل فوق دارای توان 1500 میلی آمپری است که در حالت آماده به کار تا 650  ساعت و در مکالمه مداوم تا 5/11  ساعت دوام می آورد.
تقریبا کل قاب جلوی گوشی توسط صفحه نمایش لمسی خازنی 2/3  اینچی با وضوح HVGA در بر گرفته شده است. نوع صفحه نمایش TFT است که کیفیت تصویر آن نیز رضایت بخش است. صفحه نمایش زیر نور خورشید از خوانایی کافی برخوردار نیست .
گوشی I5700 Galaxy Spica سامسونگ مانند سایر تلفن های هوشمند با سیستم عامل آندروید دارای یک دفترچه تلفن با امکانات گسترده و ظرفیت نامحدود است.
منوی Touchwiz پوسته جدیدی برای پخش موسیقی قرارداده است. منوی نرم افزار پخش موسیقی دارای چندین tab برای گزینه های تفکیک تراک است که شامل playlist فعلی ، همه تراک ها ، فهرست آهنگ ها و آلبوم ها ، خوانندگان و آهنگ سازها است.
مدل فوق از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و دو باند HSDPA در 3.6Mbps پشتیبانی می کند و از قابلیت رومینگ جهانی برخوردار است.
 از گزینه های ارتباط محلی در این گوشی می توان به Wi-Fi b/g ، بلوتوث 2.1 با A2DP و USB 2.0 اشاره کرد.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا