بررسی ساعت هوشمند ال جی

به گزارش خبرنگار موبنا، این ساعت مچی هوشمند جدید اندازه، فن آوری صفحه نمایش و بسیاری از سخت افزار خود را از G Watch R گرفته و تمامی آن را در یک نمای بیرونی سنتی تر ساعت قرار داده است.
اگرچه هیچ مکانیسمی در داخل وجود ندارد، در نگاه ساعت مچی کلاسیک، G Watch R از ترکیبی جالب از موارد داخلی استفاده می کند. اگر مشخصات سخت افزاری برای شما آشنا است، اتفاقی و تصادفی نیست. هر چند نرم افزار نیز یک ارتقاء خوشایند دریافت کرده است.
موارد داخلی نیز عمدتا از G Watch R امانت گرفته شده است چندین مورد اضافه قابل توجه، مانند Wi-Fi وجود دارد، اما اصول اولیه بدون تغییر باقی مانده است. ال جی بار دیگر GPS و بلندگو را کنار گذاشت که هر دو در دستگاه های رقیب سامسونگ موجود است. مسلما، هر دو عمر باتری را کاهش می دهند و در مفهوم فعلی پوشیدنی اندروید کاملا مناسب نیستند.
ساعت مچی Urbane ال جی دارای جدیدترین نسخه Android wear گوگل است- که در یک وسیله پوشیدنی رونمایی شد. ساعت مچی Urbane اولین دستگاهی است که با اندروید 5.1.1 مبتنی بر سیستم عامل اجرا می شود، که سطح معینی از اختصاصی بودن را اضافه می کند.
با این حال، کوتاه مدت است زیرا گفته شد که این نسخه خیلی زود در دیگر دستگاه های واجد شرایط اجرا می شود. بنابراین، اگر شما Urbane را فقط با توجه به برتری نرم افزار آن انتخاب می کنید، ممکن است بخواهید در این مورد تجدید نظر کنید. علاوه بر این، هنوز هم گزینه های دیگر وجود دارد. آنها مطمئنا در آینده برطرف خواهند شد، اما در حال حاضر، انتظار می رود اشکالاتی وجود داشته باشد.
با یک بار ضربه زدن منوی اصلی ظاهر می شود، در حالی که تغییر بسیاری کرده است. شلوغی قدیمی صفحات و منوهای مختلف پاکسازی شده است و برنامه های شما در حال حاضر بخوبی در یک لیست به همراه دیگر عملکردهای ساعت سازمان یافته است.
یکی دیگر از ویژگی های جالب جدید گوگل، رسم شکلک است. این یادآور ویژگی اپل است. یک شکل ساده بر روی صفحه نمایش بکشید و Wear چند شکلک نشان می دهد که ممکن است با آنچه شما در تلاش برای رسیدن به آن هستید، تطابق داشته باشد.
ساعت مچی Urbane ال جی در تلاش است تا پیچیدگی بیشتری نسبت به مدل قبلی خود به همراه داشته باشد، اما با اینحال کاملا به عنوان یک ردیاب تناسب اندام، کارایی دارد. گام شمار و سنسور ضربان قلب هر دو در دسترس است، با اینکه ظاهر این ساعت مچی واقعا اصراری نسبت به یک جلسه تمرین سخت ندارد.
می توان گفت که ادغام Google Fit به راحتی در دسترس است و عملا همیشه فعال می باشد. دستگاه به طور مداوم مراحل شما را پیگیری می کند. شما می توانید ردیابی را غیر فعال کنید. خود برنامه Google Fit تغییر نکرده است. در اکثر موارد، آن مستقل از گوشی شما است و حتی لازم نیست همتای کامل آندروید آن بر روی گوشی شما نصب شود.
برنامه LG Call که از قبل بر روی ساعت مچی Urbane نصب شده است، مستلزم نصب نرم افزار همتای آن بر روی گوشی هوشمند است، اما آن یک سرویس پس زمینه است و تقریبا هیچ اثری از حضور آن نیست.
خود برنامه تقریبا مانند ویژگی مخاطبین پیش فرض در Android Wear 5.1.1 کار می کند و گنجاندن آن کمی سوال برانگیز است. با این حال، دسترسی سریع به علاقمندی ها و یک شماره گیر اختصاصی را فراهم می کند، بنابراین قابلیت های اضافه شده وجود دارد.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا