پیگیری قتل پزشک اردبیلی درجلسه‌ای با حضور مسئولان استانی

مصطفی افضلی فرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره حادثه قتل یک پزشک در استان اردبیل، گفت: طبق پیگیری های به عمل آمده و اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دراین حادثه اختلاف بین پزشک و بیمار مطرح نبوده و این اتفاق کاملا شخصی است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین درمجلس شورای اسلامی، افزود: به ظاهر این حادثه از قبل طراحی شده که توسط یک دانشجوی مشکین شهری زبان انگلیسی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بنابراین باید تاکید کرد که قتل صورت گرفته به دلیل مشکلات درمانی و بیماری نبوده و پزشک مورد نظر به دلیل وجود بحث هایی به منزل قاتل رفته است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی، از برگزاری جلسه ای با حضور مسئولان استان اردبیل برای پیگیری موضوع قتل پزشک اردبیلی خبر داد و گفت: مقرر شده امروز در جلسه ای با حضور مسئولان استانی اردبیل ازجمله دادستانی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این استان موضوع قتل و همچنین تجمع اعتراضی پزشکان استان اردبیل بررسی شده و گزارش پیگیری ها اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اواخر هفته گذشته دکتر اصغر پیرزاده متخصص داخلی و فوق تخصص خون و سرطان بنا به دلایلی نامعلوم  توسط جوانی حدودا 23 ساله در یک واحد مسکونی در اردبیل به قتل رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا