اژدری‌زاده: انتظارات ما برآورده نشده است

به نقل از تسنیم علیرضا اژدری‌زاده، در خصوص نتایج ضعیف فولاد و شکست این تیم مقابل استقلال خوزستان در دربی اهواز گفت: بازی خوبی انجام ندادیم و آنها از 3 یا 4 موقعیتی که بدست آوردند نهایت بهره را بردند. فکر می‌کنم در این بازی بد بازی کردیم و مستحق باخت بودیم. باید خیلی بهتر بازی می‌کردیم و سه امتیاز مسابقه‌ای که اهمیت زیادی برای ما داشت را به‌دست می‌آوردیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. من به تیم استقلال خوزستان بابت این برد تبریک می‌گویم.

وی افزود: تیم جوانی داریم و ساختار ما به‌گونه‌ای است که از تولیدات تیم‌های پایه خود استفاده می‌کنیم اما در سه هفته‌ای که از لیگ گذشته هنوز انتظارات ما در مورد نتایج برآورده نشده است. باید دلایل آن را ریشه‌یابی کرده و ببینیم اشکال کار کجاست. برخی مواقع در فوتبال نتایج غیر معقول رقم می‌خورد و این موضوع فقط مختص به تیم فولاد نیست. تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس، نفت حتی ذوب‌آهن هم هنوز نتایج خوبی نگرفته‌اند.

اژدری‌زاده عنوان کرد: باید علت نتایج ضعیف سه هفته اخیر را بررسی‌ کنیم چون ما جزو تیم‌هایی بودیم که برنامه آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی مناسبی برای حضور در لیگ پانزدهم داشته‌ایم و نمی‌شود همه تقصیرها را برگردن سرمربی انداخت. در 2 یا سه روز آینده این موضوع را در نشست هیئت مدیره باشگاه بررسی کرده و اگر نیاز به حضور اسکوچیچ باشد جلسه دیگری را نیز تشکیل داده و از وی دعوت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این پرسش که هیئت مدیره تا چه زمانی از اسکوچیچ حمایت خواهد کرد، گفت: هنوز خیلی زود است درباره این مسائل صحبت کنیم چون فقط سه هفته از لیگ گذشته است. اسکوچیچ در تیم‌هایی که کار کرده همیشه نتایج خوبی گرفته و کارش را بلد است. انتظار ما از هواداران این است که صبر و تحمل بیشتری داشته باشند چون مطمئنم اسکوچیچ می‌تواند تیم را به شرایط مطلوب و روزهای اوج خود برگرداند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا