حمدی‌نژاد‌: سیاه‌جامگان رو به ضد فوتبال آورد

وحمید حمدی‌نژاد‌ در مورد شکست مقابل سیاه جامگان گفت: از این شکست ها در فوتبال ما زیاد پیش می‌ آید مهم این است که تیم ما زیبا بازی می‌ کند. نفت‌تهران موقعیت های زیادی داشت ولی نمی‌ دانم قضیه چه است که همه تیم ها وقتی یک گل به هر نحوی شانسی یا تاکتیکی به ثمر می‌ رسانند، رو به ضدفوتبال می‌ آورند. وقت کشی می‌ کنند و بازی را می‌ خوابانند، این قضیه اصلا به زیبایی فوتبال اضافه نمی‌کند ما هم تا حدی می‌توانیم این فشار را تحمل کنیم بعد از آن آنقدر زیادی می‌ شود که قشنگی فوتبال از بین می‌ رود. سیاه جامگان دقیقا کاری را انجام داد که صبا هفته پیش انجام داد.

او با اشاره به اینکه مربی سیاه جامگان قصد داشت جو را به هم بریزد ادامه داد: دستیار رسول خطیبی لب خط جو راه انداخته بود و آنقدر فشار آورد تا داور بازیکن ما را اخراج کند. دو، سه دقیقه نیز وقت کشی شد در طول بازی بارها دکتر تیم سیاه جامگان به زمین آمد. داور هم متوجه شده بود که حریف قصد وقت کشی دارد نباید به این قضیه اعتنا می‌ کرد. جالب اینجا بود که وقتی دکتر تیم به زمین می‌ آمد دو، سه ثانیه بعدش بازیکن بلند می‌ شد. اگر نیاز به استراحت داشتند می‌ گفتند. کارهایی که انجام دادند زیبایی های فوتبال را گرفت.

بازیکن باتجربه نفت با ابراز ناراحتی نسبت به صحبت های خطیبی راجع به منصوریان قبل از بازی در این مورد گفت: از اینکه آقای خطیبی گفته بود هر کس دیگری به جای منصوریان در نفت بود، نتیجه می‌ گرفت خیلی ناراحت شدم ای کاش حداقل این بازی را با برد پشت سر می‌ گذاشتیم.

مدافع نفت درباره پنالتی ای که خراب کرد اضافه کرد: من پنالتی زیاد زده ام و صددرصد پنالتی هایم گل شده. تمرکز خیلی زیادم باعث شد توپ را به تیرک بزنم وگرنه هنگام زدن ضربه مسلط و آماده بودم اما متاسفانه ضربه ام به تیر دروازه برخورد کرد.

حمدی‌نژاد‌ در مورد اعتراض منصوریان به داور در صحنه ای که خودش با بازیکنان درگیر شد نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای فغانی اعتقاد داشت که من با آرنج به بازیکن حریف زدم اما اصلا اینطور نیست بالاخره وقتی یک بازیکن به هوا می‌ پرد ممکن است ناخودآگاه از این اتفاقات بیافتد. ابتدا گفت به خاطر اینکه با آرنج بازیکن حریف را زده ای به تو کارت دادم بعد هم گفت به خاطر اعتراض ات بود. در صورتی که قبل از اینکه داور به من کارت زرد بدهد اصلا اعتراضی نکردم.

وی در پایان درباره دیدار با ملوان در هفته چهارم نظرش را اینگونه بیان کرد: ملوان تیم خوبی است ولی مطمئن باشید در این هفته سخت تمرین خواهیم کرد که بتوانیم پیروز میدان باشیم. از آنجایی که نفت‌تهران جزو 8 تیم برتر آسیا است و در این چند ساله در لیگ‌برتر مدعی بوده همه تیم ها مقابل ما بسته بازی می‌ کنند. برای همین یک مقدار بردن سخت شده است، به امید خدا بازی خوبی انجام خواهیم داد و امتیاز می‌ گیریم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا