بی‌رونقی گوشی‌های آکبند

علی حسینی از فروشندگان بازار تلفن همراه در پاساژ علاءالدین در خصوص خرید و فروش گوشی تلفن همراه به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر در شرایط فعلی بازار تلفن همراه روزهای آرام و بی‌رونقی را سپری می‌کنند .
وی افزود: بیشتر خریداران گوشی تلفن همراه طی چند ماه اقدام به فروش گوشی‌های دست دو و در اصطلاح غیر آکبند می‌کنند و همین مساله باعث کسادی بازار تلفن همراه شده است .
حسینی خاطرنشان کرد: از سویی دیگر به دلیل اینکه بیش از 90 درصد گوشی‌های موجود در بازار از مبادی غیر رسمی وارد می‌شود و هیچ گارانتی یا وارانتی ندارد در نتیجه خریداران ترجیح می‌دهند گوشی‌های دست دوم خریداری کنند که هم قیمت آنها نسبت به گوشی‌های آکبند ارزان‌تر است و هم دیگر برای گارانتی که در واقع اصلا وجود ندارد نیز هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.
این فروشنده تلفن همراه تصریح کرد: ورود گوشی‌های متفرقه و چینی و دلالانی که در جلوی درب پاساز علاء الدین حضور دارند و اقدام به فروش گوشی‌های به روز زیر قیمت و ارزان می‌کنند نیز مزید برعلت شده است تا به نوعی خریدار نسبت به فروشنده بدبین شود چرا که اختلاف قیمت این گوشی‌ها در مغازه‌ ودر دست دلالان بسیار فاحش است.
182/161

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا