شرط اژه‌ ای برای صدور اجازه ديدار با زنجاني

ایلنا: اميرعباس سلطاني با اعلام منتفي شدن ملاقات ۴ نماينده مجلس با بابک زنجاني اعلام کرد: در نامه‌اي که پيش از اين به آقاي محسني اژه‌اي ارسال کرديم، قيد شده‌ بود بنابر بندهاي 74، 76 و 86 قانون اساسي، خواستار ديدار با بابک زنجاني هستيم٬ اما سخنگوي قوه قضاييه اصرار داشت، ابتدا بايد حتماً با ايشان ديدار کنيم.

وي افزود: باتوجه به اينکه بررسي پرونده بابک زنجاني در بدو امر در کميسيون انرژي مجلس مطرح شد و در پي رسيدگي نمايندگان در اين کميسيون، موجبات دستگيري بابک زنجاني فراهم شد.

سلطاني اضافه کرد: متاسفانه سخنگوي قوه قضاييه بي‌توجه به اين مهم، شرط براي ما شرط گذاشته‌اند که ما ابتدا در جلسه‌اي نکات و صحبت‌هايي که قصد داريم با بابک زنجاني مطرح کنيم را به ايشان بگوييم و سپس در صورت صلاحديد ايشان با بابک زنجاني ديدار کنيم که اين مسئله در حکم نوعي نه محترمانه به نمايندگان مجلس است.

عضو کميسيون انرژي مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه عزيزان قوه قضاييه توجهي به حقوق نمايندگان مردم ندارند و عليرغم اينکه 3 بار از ايشان براي حضور درجلسات دعوت شده، حتي نماينده‌اي هم به‌جاي خودشان نفرستادند.

سلطاني در پايان تصريح کرد: با توجه به اين شرايط ما لزومي نمي‌بينيم در جلسه با آقاي اژه‌اي شرکت کنيم و يک «نه» محترمانه و بزرگ ديگر بشنويم٬ چراکه اين اتفاق در شان نمايندگان مجلس نيست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا