نکات دانستی در موردهوشمندهای میان رده

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری، در حالی که بازار بسیاری از کالاها از جمله گوشی موبایل با رکود و بی میلی مشتریان روبرو شده اما گوشی های موبایل با میانگین قیمت با تقاضای خوبی از سوی مشتریان روبرو شده است.
گوشی‌های هوشمند میان رده در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. بنابراین سعی کنید ابعاد عرض و طول دستگاهی که انتخاب می‌کنید با سایز دست‌های شما متناسب باشد و راحت در دست قرار گیرد. به عبارت دیگر خودش دست بودن گوشی هوشمند اهمیت زیادی در کار با دستگاه دارد.
خوشبختانه در بین گوشی‌های میان رده از حق انتخاب بهتری برای کیفیت صفحه نمایش برخورداریم. کیفیت و وضوح صفحه نمایش یکی از تاثیر گذارترین بخش‌های مورد استفاده شما از یک گوشی موبایل هوشمند است. بنابراین اگر زیاد به صفحه نمایش دستگاه برای مطالعه، پیام دادن، بازی کردن و موارد دیگر خیره می‌شوید، کیفیت نمایشگر دستگاه اهمیت زیادی پیدا می‌کند. معمولا در بین گوشی‌های میان رده این لیست کیفیت صفحه نمایش دستگاه‌ها HD یا Full HD است که هر دو رزولوشن برای یک گوشی هوشمند مناسب است، اما سعی کنید با توجه به ترجیح خود انتخاب کنید.
به ابعاد و وزن دستگاه حتما توجه خاص داشته باشید. اگر گوشی با وزن زیاد بخرید بعد از مدتی سنگینی آن موجب نارضایتی شما می‌شود. بنابراین ابعاد و ضخامتی مناسب نیز به خوش دستی دستگاه کمک بسیار می‌کند.
یکی دیگر از چالش‌هایی که زمان خرید گوشی‌های هوشمند با آن رو به رو هستید، بخش دوربین دستگاه است. اگر دوربین از اهمیت بسیار زیادی در انتخاب شما برخوردار است، بهترین دوربین را می‌توانید با خرید لومیا ۱۰۲۰ یا لومیا ۹۳۰ نوکیا، گلکسی اس ۶ سامسونگ، جی ۴ ال‌جی یا اکسپریا زد ۳ پلاس سونی در اختیار داشته باشید. با این‌حال دستگاه‌های دیگری که در کنار سخت‌افزار خوب، دوربین مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهند نیز در لیست قرار داده‌ایم.
حتما سعی کنید قبل از انتخاب دستگاه، آن را از نزدیک در دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که نزدیکی بیشتری با سلیقه و ترجیح شما دارد.
توجه داشته باشید که قیمت هر کدام از گوشی‌های هوشمند در لیست بر اساس مشخصات آن دستگاه گفته شده است. برای مثال اگر در مشخصات یک گوشی هوشمند مقدار حافظه ۳۲ گیگابایت یا پشتیبانی از دو سیم کارت ذکر شده، قیمت متناسب با همین نسخه است. ممکن است نسخه‌های دیگر از آن گوشی با حافظه ذخیره سازی کمتر یا بیشتر قیمت پایین یا بالاتری داشته باشند.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا