خط مقدم رقابت در دنیا، رقابت علمی است

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا تقی پور به مناسبت هفته معلم و در بازدید از مدرسه راهنمایی دخترانه سلامت بخش، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود باید تمامی کشور در حوزه علم و دانش پیشرفت داشته باشد.
وی افزود: در حال حاضر، کشورهایی موفق هستند که اقتصادشان دانش بنیان است و با تکیه بر آن، ذخایر خود را به بهترین قیمت در بازارهای جهانی عرضه می‌کند.
وی با اشاره حضور وزیر خانم در کابینه دولت دهم برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب تصریح کرد: با فراگیری و فضاهای ایجاد شده برای مسوولیت پذیری خانم ها، این کرسی در آینده در انتظار تلاشگران کنونی عرصه علم و دانش است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نام‌گذاری سال 89 به نام سال همت مضاعف و کار مضاعف، گفت: دانش آموزان ومحققان کشورمان می‌بایست در سال جاری با همت مضاعف در تلاش مضاعف، نشان دهند که ملت ایران می‌تواند نه فقط در حوزه‌های فضایی و هسته‌ای بلکه در تمامی حوزه‌ها و عرصه‌های علمی قله‌های موفقیت را فتح کند.
وی شهید مطهری را معلم بزرگ انقلاب، اخلاق و انسان دانست و گفت: نام‌گذاری هفته معلم همزمان با شهادت این معلم بزرگوار، فرصتی را برای همه فراهم کرده است تا از زحمات معلمان و انسان‌های جامعه تقدیر و تشکر به علم آید.
117/161

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا