چه مرجعی متولی نصب صندوق های پستی منازل است ؟!

برای کسب اطلاع بیشتر با شرکت پست تماس  گرفتیم ولی با پیگیری های فراوان دست آخر اعلام شد که شرکت پست هیچگونه مسولیتی در این خصوص ندارد و هرگونه اخاذی و یا مسائل دیگر که منجر به سوء استفاده از شهروندان  شود به این شرکت ارتباط ندارد.
مسوول ارتباط با رسانه های پست  در این خصوص به خبرنگار ما گفت :شرکت پست مجری این طرح نیست و به نظر می رسد شهرداری تهران با قراردادی که با پیمانکاران و مناطق پستی بسته اقدام به اجرای این طرح کرده است و باید شهرداری تهران و مناطق پستی  پاسخگو باشند.
الو شهرداری تهران ؟بله بفرمایید
می خواستم راجع به صندوق های پستی  که یکسری از افراد برای نصب آنها به درب منازل مراجعه می کنند بپرسم ؟
به شهرداری ارتباطی نداره از مناطق پستی یا زیباسازی بپرسید  بالاخره این مساله به زیبا سازی شهر مربوط می شه ،دیگه هم در این خصوص به شهرداری زنگ نزنید!!(بوق اشغال )
مناطق پستی: خانم این صندوق های پستی اصلا جریانش چی هست ؟!
بعد از کلی توضیح به معاون یکی از مناطق پستی تهران مشخص می شود که مناطق پستی نیز نه تنها مجری این طرح نیستند بلکه روحشان نیز از این مساله بی خبر است .!
 سازمان زیبا سازی نیز همانند دیگر نهاد های دیگر اعلام می کند که  نصب این صندوق های پستی هیچ ارتباطی با آنها ندارد و شماره معاونت امور مناطق شهرداری را می دهد.!
معاونت امورمناطق  شهرداری نیز اداره پست را مسوول عنوان می کند و دوباره این پروسه پرسش و پاسخ و اعلام کردن سازمانهای دیگر عینا تکرار می شودودست آخر مشخص  نمی شود که مسوول نصب  این صندوق های پستی چه کسی است  و اگر اخاذی و یا سوء استفاده ای صورت  گیرد چه کسی یا چه نهادی باید پاسخگو باشد؟
لطفا کسی پاسخگو باشد.
181/161 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا