سود هر سهم مخابرات 30 تومان، پاداش هیات مدیره 250 میلیون تومان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز سومین مجمع سالانه شرکت مخابرات بعد از حضور در بورس در محل پژوهشگاه نیرو واقع در پونک باختر برگزار شد.
در این مجمع که با حضور 93.5 درصد از سهامداران حقوقی و حقیقی تشکیل شده بود بعد از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره و حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی مخابرات با 73.5 درصد آرا (شامل50 درصد اعتماد مبین ،20 درصد سهام عدالت و تعدادی دیگر از سهامداران حقوقی و حقیقی) به تصویب رسید.
بعد از این مصوبه پیشنهاد تقسیم سود 85 درصدی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد به هر سهم این شرکت با سرمایه اسمی 4.5 هزار میلیارد تومانی 30 تومان سود توزیع شود که با توجه به برخورداری این شرکت از 45 میلیارد و 873 میلیون برگ سهم، در مجموع باید هزار و 400 میلیارد تومان سود تقسیم شود.
این در حالی است که به گفته مدیران مخابرات مقرر شده سود سهامداران حقیقی تا پایان اردیبشهت ماه توزیع شود.از طرف دیگر پاداش هیات مدیره 250 میلیون تومان تصویب و پیش بینی سود هر سهم مخابرات در سال جاری بر پایه 30 تومان اعلام شد.
خبرگزاری فارس ، گزارش تکمیلی سومین مجمع مخابرات را تا ساعتی دیگر منتشر می کند.
براساس این گزارش ، این شرکت در حالی بعد از ورود به بورس در مرداد 86 ، سال گذشته شاهد معامله بی سابقه بلوک 50 درصد بعلاوه یک سهم به ارزش 7.8 میلیارد تومان توسط کنسرسیوم اعتماد مبین بود که در مجمع 28 آبان 87 به هر سهم 13 تومان و در مجمع 31 تیر سال گذشته 14 تومان سود به هر سهم ان تعلق گرفته بود.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا