اعتراض ها همچنان به بورس ادامه دارد

حمید امینی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با سازمان خبری موبنا به خبر نگار ما گفت :در مجمع مخابرات سود هر سهم با نظر سهامداران و اعضای مجمع 300ریال  به تصویب رسید که این مساله منجر به خوشحالی بسیار ی از سهامداران شد و البته ناراحتی برخی دیگر از سهامداران را نیز در بر داشت  چراکه قبل از برگزاری مجمع برخی مسوولان بورس  با ارائه اطلاعات اشتباه و غلط در مورد سود هر سهم مخابرات باعث شدند تا  برخی سهامداران اقدام به فروش سهام خود کنند.
وی افزود :بازار سهام در روزهای قبل از برگزاری مجمع پذیرای بسیاری از شایعات بود و برخی از مسوولان بورسی  نیز با اطلاعات غلط به این شایعات دامن زدند تا در این بین برخی از سهامداران که به بازار اعتماد می کردند با فروش  سهام خود هم متضرر شوند و هم نسبت به بازار بی اعتماد شوند .   
وی تصریح کرد:در حال حاضر و با گذشت  6 روز از برگزاری مجمع همچنان  اعتراض ها به سازمان بورس و اوراق مشارکت ادامه دارد .
این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد :طبق آمار ارائه شده از سوی شرکت بورس و برآورد ها از تالار شیشه ای قبل از برگزاری مجمع مخابرات به دلیل ارئه اطلاعات و پیش بینی  اشتباه در مورد سود هر سهم مخابرات  از سوی سازمان بورس (128 ریال )بالغ بر 350 هزار سهم به فروش رسید.
گفتنی است  بعد از تصویب سود 300 ریالی  هر سهم مخابرات در مجمع عمومی سالیانه مخابرات اعتراض سهامداران شروع و همچنان ادامه دارد.
161/182

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا