شمش بزرگترین کارخانه طلای خاورمیانه وارد بورس کالای ایران شد

مهدی کرباسیان رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران   این اتفاق را باعث تقویت بورس کالای ایران، سلامت اقتصادی و شفافیت در آمارها را دانست و گفت: محض استخراج مناسب طلا از این معدن محصول آن در بورس کالا در بورس کالا عرضه خواهد شد .

رییس ایمیدرو با اشاره به اینکه معدن طلای موته سال هاست طلای خود را در بورس کالا به فروش می رساند، اظهار داشت : ایمیدرو از نحوه فروش سنگ آهن صادراتی و رقابت خریداران در بورس کالا رضایت داشته و امیدواریم طلای زرشوران نیز به شیوه ای مناسب و رقابتی در بورس کالا دادوستد شود.

همچنین مدیرمجتمع معدنی و صنعتی طلای زرشوران عرضه محصول کارخانه طلای زرشوران از طریق بورس کالای ایران را به عنوان یک بازار شفاف و قانونمند، علاوه بر تامین منافع تولید کنندگان، باعث رقابت عادلانه خریداران دانست و ادامه داد: این کارخانه  ظرفیت تولید سالانه سه تن طلا را دارد که در طرح توسعه، این ظرفیت به دو برابر افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است برای نخستین بار انواع شمش طلای معدن زرشوران در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز گذشته عرضه شد که با استقبال خریداران، 25 کیلو و 948 گرم از آن مورد دادوستد قرار گرفت.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا