دو تیم تروریستی منهدم شد

به گزارش تسنیم، معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات در گفت‌و‌گویی، اعلام کرد: در استان سیستان و بلوچستان با همکاری مرز نشینان در جدار مرزهای شرقی کشور یک گروه تروریستی منهدم شد.
وی ادامه داد: این گروه که با حمایت برخی از کشورهای منطقه فعالیت می‌کرد، قصد داشت با انفجار 150 کیلوگرم مواد منفجره در مسیرهای مواصلاتی، مرزهای مناطق عمومی راسک ایرانشهر را ناامن کند.این مسئول افزود: مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از این تیم تروریستی کشف و ضبط شد.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات همچنین از انهدام یک گروهک تروریستی دیگر در آذربایجان‌غربی همراه با  مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات خبر داد. درهمين حال و در هفته گذشته سرهنگ محمد کلانتری از فرماندهان سپاه پاسداران اعلام كرده بودكه يك تيم تروريستي ديگر را در استان‌هاي غربي‌ ايران دستگير كرده‌بودند.

به گزارش میزان،سرهنگ محمد کلانتری  از بازداشت اعضای چند تیم از گروه تروریستی داعش توسط سپاه و وزارت اطلاعات خبر داده و تشريح كرده بود: دستگیر شده‌ها از نظر نظامی کاملا آماده بوده و اسلحه و حمایل نظامی به همراه داشتند.مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه گفت: با همت نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت کامل در کرمانشاه بر قرار است و هیچ نگرانی از جهت حفظ امنیت در این استان وجود ندارد. با توجه به تهديدات گوناگوني كه در اطراف كشورمان به دليل حضور تروريست‌ها وجود دارد، نيروهاي اطلاعاتي،امنيتي و نظامي جمهوري‌اسلامي تمام توان خود را در اين مدت به كار گرفته و دژ محكمي را در برابر نفوذ اين دشمنان واقعي ايران اسلامي ايجاد كرده اند.

179/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا