زندگی خصوصی جورج بست زیر ذره‌بین

رکورددار دریبل و حواشی
دراین صورت می‌توانست نیمی از تعارفات وسایل خانمان‌برانداز را رد کند و تا بعد از میانه‌های دهه چهارم زندگی‌اش هم در زمین فوتبال و نه در مناطق ممنوعه بدرخشد. ستاره منچستریونایتد درجریان قهرمانی بچه‌های بازبی در فصل ١٩٦٨-١٩٦٧ جام‌باشگاه‌های اروپا در طول دوران ١١ساله بازی برای شیاطین سرخ ١٣٧ گل زد اما رکوردش در خلافکاری از این هم باشکوه‌تر بود.
من، رکورددار خلاف!
بست وقتی در ٢٨سالگی به دلیل حواشی فراوان با ترک منچستریونایتد از سطح اول فوتبال دنیا محو شد، لباس بیش از ١٠ تیم را پوشید اما بیشتر از زمین در کافه‌های شهر دیده می‌شد. او به قول خودش رکوردی در زمینه نوشیدنی‌های الکلی به وجود آورد که سریع‌ترین گل‌هایش هم یارای برابری با آن را نداشتند! درنهایت مصرف بیش از حد دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی، باعث شد بست پس از پایان رسمی دوران حرفه‌ای خود به سرطان کبد و ریه دچار شود.
ماجرای ازدواج‌ها
جورج بست،اسطوره منچستریونایتد ٢٤ ژانویه ١٩٧٨ درلاس وگاس با آنجلا مک دونالد یانس، مدل انگلیسی ازدواج کرد اما وقتی فرزندشان، کالوم، ٥ساله بود آنها از هم جدا شدند. بست از خانواده همسر اولش دل نکند و بلافاصله سامنتایانوس، دختر برادر همسر اولش که یک هنرپیشه بود را انتخاب کرد. آلکس پورسی ‌سال ١٩٩٥ به سومین همسر بست تبدیل شد. البته این ازدواج هم فرجام خوبی نداشت چون بست و آلکس ‌سال ٢٠٠٤ از هم جدا شدند. آن‌هم بدون بچه؛ درحالی ‌که مرد اهل ایرلند شمالی از ازدواج چهارم خود، ٢ دختر به یادگار گذاشت. بست پس از چند ‌سال زندگی با درد و در بی‌خبری مطلق، ١٠‌سال و٣ روز پیش به دلیل وخیم‌شدن مشکل سرطان کبد در سن ٥٩سالگی در بیمارستان مرکزی بلفاست درکشورش درگذشت.

179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا