فناوری های نوین

رونمایی رسمی از جدیدترین گوشی هوآوی در ایران

به گزارش خبرنگار موبنا، در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد این برند در ایران صورت گرفت، Honor 7 به طورکامل معرفی و استراتژی فروش این محصول اعلام شد.
Honor 7 که یکی از جدیدترین های این برند چینی محسوب می شود که برای اولین بار به صورت فروش آنلاین در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.
گفتنی است که فروش این گوشی تازه وارد به صورت انحصاری در اختیار فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قرار دارد و تمامی مشتریان برای خرید این کالا باید به این فروشگاه مراجعه کنند.
در تاریخ 11/11/2015 روز فروش آنلاین در چین ، هواوی توانست با فروش آنلاین 180 میلیون دلاری در یک روز رکوردی جدید از خود به جای گذارد.
این برند توانسته با عرضه مدل هایی با مشخصات گوشی های رده بالا و قیمت بسیار مناسب، رتبه یک فروش آنلاین گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.
Honor 7 به صفحه نمایش 5.2 اینچی Full HD مجهز شده و اندازه و کلیدهای کاربری آن طوری طراحی شده که کاربر بتواند با یک دست به راحتی با آن کار کند.
از دیگر ویژگی های بارز Honor جدید که قرار است انقلابی در عرضه فروش آنلاین گوشی های هوشمند در ایران ایجاد کند، می توان به دوربین 20 مگاپیکسلی این گوشی اشاره کرد که این دوربین به سنسور IMX 230 سونی باقابلیت فوکوس اتوماتیک سریع مجهز شده و حس در دست داشتن یک دوربین SLR حرفه ای را به کاربر می دهد. Honor 7 مانند اکثر گوشی های خانواده خود از دوربین 8 مگاپیگسلی سلفی بهره می برد.
photo_2015-12-05_14-34-00
همچنین حسگر هوشمند اثر انگشت که در پشت این گوشی قرار داده شده به شما اجازه می دهد در کسری از ثانیه دستگاه خود را Unlock کنید. از سوی دیگر، کنترلرهای حسی و حرکتی نیز در این گوشی امکان جواب دادن به تلفن و عکس گرفتن را از طریق حرکات دست فراهم می سازد.
بر اساس این گزارش، Honor 7 به یک دکمه هوشمند مجهز شده که کاربر می تواند با فشار دادن آن به سرعت به نرم افزار مورد علاقه خود دسترسی پیدا کند.
شاهکار هنری Honor، به لطف طراحی بدنه Air Brushed آلومینیومی حرارت را در درون خود نگه می دارد و به بدنه گوشی منتقل نمی کند. بر همین اساس، پردازنده هشت هسته ای Hisilcon Kirin 935 و 3 گیگابایت رم کارایی بسیار بالایی را در اجرای نرم افزارها و بازی هایی با گرافیک سنگین به شما می دهد.
“رضا آقای نیا” مدیردفترهوآوی در ایران در مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی این برند افزود: در چین آنر به برندی که مختص فروش آنلاین است تبدیل شده و از برند هوآوی تفکیک شده است.
وی با اشاره به اینکه بازار آنلاین در ایران یکی از هدف های هوآوی است، تصریح کرد:بازار ایران یکی از بازارهای پر سود در زمینه موبایل است که هوآوی با شناخت این موضوع در صدد واردات گسترده این برند چینی به کشور است.
آقای نیا با اشاره به اینکه فروش آنلاین در ایران کمتر از 3 درصداست، خاطرنشان کرد: میزان فروش 3 درصدی آنلاین در ایران نسبت به سایر کشورها بسیار پایین است ولی با این وجود قابل ملاحظه است.
در ادامه این مراسم نیز “کریس سان” دایرکتور فروش آنلاین هوآوی در خاورمیانه ضمن اشاره به اینکه در سال 2014 این برند توانست 20 میلیون دستگاه بفروشد، افزود: در سال 2015 میلادی این میزان فروش به 40 میلیون دستگاه رسید.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا