مسیر توسعه شرکت‌های فاوا با دیگر صنایع متفاوت است

به گزارش خبرنگار موبنا ، امیر حسین دوایی در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ گفت: توسعه شرکت‌های IT مسیر متفاوتی نسبت به سایر صنایع دارد که اگر آن را درک نکنیم دچار اشتباه می‌شویم.
دوایی با ذکر مثالی ادامه داد: در سالن 18 الکامپ امسال که کسب و کارهای نوپا محصولات خود را عرضه کرده‌اند، متوجه شدم که اغلب این کسب و کارها از خدمات ضروری از جمله مشاوره بی‌بهره هستند.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مدت زمان رسیدن به موفقیت در کسب و کارهای مختلف گفت: این که یک کسب و کار چقدر زمان نیاز دارد که از ایده به محصول موفق در بازار تبدیل شود، یکی از معیارهای تجاری است. این دوره در برخی حوزه‌ها 5 سال و در برخی حوزه‌ها تا 10 سال به طور می‌انجامد که به طور مشخص درباره شرکت‌های IT و به ویژه شرکت‌های فعال در حوزه اپلیکیشن دو سال است.
وی با اشاره به دیگر نیازهای شرکت‌های IT در مسیر توسعه گفت: نیاز به تجدید و به روز شدن در این کسب و کارها بالاست. برای مثال شرکت‌های IT در سال یک بار به آپگرید اساسی و چندین بار به به‌روزرسانی جزیی نیاز دارند که این سرعت بالای نیاز به تغییر، هزینه‌های زیادی را به آنها تحمیل می‌کند و به مجموعه بزرگی از فعالیت‌ها نیاز دارد که شاید در ابتدای راه اندازی یک کسب و کار نوپا، به چشم نیامده باشد.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا