این فناوری عضلات و چربی بدن را هم مانیتور می‌کند

به گزارش موبنا، تراشه جدید سامسونگ برای بررسی لحظه به لحظه معیارهای سلامت بدن ساخته شده است تا در فناوری‌های پوشیدنی مورد استفاده قرار بگیرد و البته، می‌تواند در دستگاه‌های بزرگ و کوچک هم به کار گرفته شود.

تراشه Bio-Processor سامسونگ به صورت آنالوگ کار می‌کند، پردازنده دیجیتالی سیگنال دارد، برای آن مدارهای مدیریت انرژی در نظر گرفته شده است، یک میکروکنترلر کوچک را در اختیار کاربر می‌گذارد و سیستمی موسوم به eFlash در آن به کار رفته است.

بنابراین می‌توان گفت این تراشه بیومتریک به تنهایی همه اقدامات را انجام می‌دهد و بدون نیاز به قطعات خارجی می‌تواند کلیه معیارهای مربوط به سلامت بدن را اندازه‌گیری کند. لازم به ذکر است اگر قرار بود برای هر کدام از این قابلیت‌ها یک قطعه جداگانه استفاده می‌شود، فضای اشغال شده توسط آنها چهار برابر تراشه سامسونگ بود.

این تراشه می‌تواند توده عضلانی، چربی بدن، ضربان قلب، سیستم گردش خون، دمای پوست و سطح استرس در بدن کاربر را به درستی مانیتور کند.

مجموع این اطلاعات باعث می‌شود تا کاربران در نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی اطلاعات جدیدتری داشته باشند. این تراشه هوشمند در نیمه نخست سال 2016 همراه با نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی عرضه می‌شود.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا